15 Reacties

9 maanden geleden

Hier erg wisselend maar zitten ook steeds vaker nachten bij van ci. 14 uur. Overdag slaapt ze dan ook nog 2 uur. Ze zal het wel nodig hebben denk ik. 🤷‍♀️ Hoe slaapt jullie dochter overdag?

9 maanden geleden

Reactie op Chantalld

Hier erg wisselend maar zitten ook steeds vaker nachten bij van ci. 14 uur. ...
Nou ze zit nu te kwakkelen tussen 2 en 1 slaapje.. de 2e weigert ze heel vaak (tenzij we een dik uur wandelen met de kinderwagen...) maar 1 slaapje is dan nog te weinig. Duur van het eerste slaapje is wisselend tussen 30 en 90 minuten.

9 maanden geleden

Reactie op Mies12

Nou ze zit nu te kwakkelen tussen 2 en 1 slaapje.. de 2e weigert ze heel va ...
Oh dat is lastig. Maar als ze in de nacht zoveel slaapt, is het dan mogelijk om haar eerste slaapje iets uit te stellen? Uiteindelijk zal ze dan eraan wennen dat ze maar 1 slaapje krijgt en hier haar uren pakken? Mijn dochter gaat vaak rond 13u naar bed tot ci. 15u en in de avond tegen 19u weer.

9 maanden geleden

Vraagje tussendoor. Slapen jullie kindjes dan ook zonder een keer wakker te worden of dat je erheen moet?

9 maanden geleden

Reactie op Englo

Vraagje tussendoor. Slapen jullie kindjes dan ook zonder een keer wakker te ...
Meestal is ze wel een keertje wakker maar hoef ik er niet heen.

9 maanden geleden

Reactie op Englo

Onze dochter slaapt in principe de nachten helemaal door. En anders is heeft t al gauw met een kies o.i.d. te maken..

9 maanden geleden

Onze dochter slaapt ongeveer 13 uur snachts, ze slaapt aan 1 stuk door. Overdag doet ze nu meestal 1 dutje, van 1-2 uur!

9 maanden geleden

Geniet ervan zou ik zeggen 😅🤣 hier zo’n 12 uur per dag en nog steeds heul vaak wakker ‘s nachts..

9 maanden geleden

Nou zou hier van dromen. Hier een zoontje slaapt net aan 11 uur per nacht en zo'n 1,5 a 2 uur overdag.

9 maanden geleden

Reactie op LV87

Onze dochter slaapt ongeveer 13 uur snachts, ze slaapt aan 1 stuk door. Ove ...
Hier net zo!

9 maanden geleden

Reactie op Marleen1992

Nou zou hier van dromen. Hier een zoontje slaapt net aan 11 uur per nacht e ...
Hier ook 😅 hoop echt dat het veranderd.

9 maanden geleden

‘S nachts slaapt ze ongeveer 11 uurtjes, overdag dutje van 1,5 tot 2 uur. Late slaper, dus hebben altijd een rustige ochtend.

9 maanden geleden

Reactie op Englo

In principe wel tenzij er tandjes doorkomen of verkoudheid enzo... Hier 12 uur, gewoon van 7 tot 7 en overdag van 10 tot 12 en 15 tot 16 uur.

9 maanden geleden

14 uur en doorslapen.. Jaloers! 🤣

9 maanden geleden

Hier slaapt onze kleine meid al sinds dat ze 1 week was door, ze is nu 1,4 jaar en dat is er nog steeds. Hier slaapt ze eigenlijk altijd van 18:30/19:00 tot half 9 🫣 heerlijk dat uitslapen hihi, en ze doet ook nog 1 slaapje, die is meestal van 12 tot 2.