9 Reacties

4 maanden geleden

Ik weet niet of hij nog rompers draagt? Maar bij mijn zoontje zat de romper te strak… nu onderbroekjes zodat de luier meer ruimte heeft, en premium protection pampers een maat groter helpt hier!

4 maanden geleden

Pampers pants zijn drama idd Zou premium protection proberen en dan maat groter. Hier ook flinke nachtplasser. En hij krijgt overdag altijd van premium protection maat 5 om en voor de nacht maat 6..en nooit meer nat.

4 maanden geleden

Bedankt! We gaan de premium protect zeker proberen. Met of zonder romper lekt hij, maar met onderbroekje nog niet geprobeerd, gaan we vanavond doen.

4 maanden geleden

Vraagje, gebruiken jullie dan de premium protection luiers of pants?

4 maanden geleden

Reactie op Aagje91

Vraagje, gebruiken jullie dan de premium protection luiers of pants?
Gewone luiers

4 maanden geleden

Ik zou geen 2 luiers over elkaar doen, dat voelt niet prettig aan bij je kleintje en zal gewoon wakker worden daardoor. Verschoon je in de nacht? Mijne plasde ook veel in de nacht maar ik verschoonde hem zeker 2 x in zijn slaap

4 maanden geleden

Reactie op Aagje91

Bedankt! We gaan de premium protect zeker proberen. Met of zonder romper le ...
Deze heb ik ook nooit meer lekken voorste randje even omvouwen voor de nacht

4 maanden geleden

Een wolbroekje of een overbroekje voor wasbare luiers eroverheen doen. Ik gebruik bijna altijd wasbare luiers maar als ze een keer 's nachts wegwerp aanheeft is dat altijd met een wolbroekje of overbroekje. Nog nooit lekkage mee gehad.

4 maanden geleden

Wij hebben de premium protect pants. Gewoon zijn eigen maat. Houdt heel veel plas binnen!