Sinds een aantal weken wordt ons zoontje elke ochtend heel vroeg wakker door lekkende luiers, gevolg een natte slaapzak, nat beddengoed en een zoontje dat niet zo vrolijk wakker wordt.
Hij draagt al maanden 2 luiers over elkaar heen ‘s nachts maar dit lijkt nu niet goed meer te werken. Hij draagt altijd een night pants van pampers en daar overheen een kleinere luier van Kruidvat, ook een grotere maat lijkt niet te helpen.
Hebben jullie enige idee wat nog zou kunnen helpen?
Ik weet niet of hij nog rompers draagt? Maar bij mijn zoontje zat de romper te strak… nu onderbroekjes zodat de luier meer ruimte heeft, en premium protection pampers een maat groter helpt hier!
Pampers pants zijn drama idd
Zou premium protection proberen en dan maat groter.
Hier ook flinke nachtplasser. En hij krijgt overdag altijd van premium protection maat 5 om en voor de nacht maat 6..en nooit meer nat.
Ik zou geen 2 luiers over elkaar doen, dat voelt niet prettig aan bij je kleintje en zal gewoon wakker worden daardoor. Verschoon je in de nacht? Mijne plasde ook veel in de nacht maar ik verschoonde hem zeker 2 x in zijn slaap
Een wolbroekje of een overbroekje voor wasbare luiers eroverheen doen. Ik gebruik bijna altijd wasbare luiers maar als ze een keer 's nachts wegwerp aanheeft is dat altijd met een wolbroekje of overbroekje. Nog nooit lekkage mee gehad.