10 Reacties

2 jaar geleden

Haii! Wij komen uit Enschede en wijken vaak uit naar Duitsland alstatte, ahaus, gronau etc omdat hier de buitenbaden al gesloten zijn... en ik bijvoorbeeld ruthbeek if hulsbeek vreselijk vind😱🤣

2 jaar geleden

Dit weekend is buitenzwembad 'de mors' in Delden nog open. Ze hebben het met dit weekend verlengd vanwege het mooie weer!

2 jaar geleden

Hulsbeek vind ik juist ideaal, ligt eraan waar je gaat zitten!

2 jaar geleden

Reactie op CHMB

Echt?! Tip waar je goed kunt zitten ?

2 jaar geleden

Reactie op CHMB

Ja goeie vraag haha tips daar?

2 jaar geleden

Niet in twente maar wel dichtbij: else am see in duitsland, wordt vaak aangeraden ben er zelf nog niet geweest. Gaan jullie al in buitenbaden en zwemvijvers zwemmen met 9 maand? Ik durf tot nu toe alleen nog in binnenbaden die verwarmd zijn…

2 jaar geleden

Reactie op Liesje98

Echt?! Tip waar je goed kunt zitten ?
Ik vind het bij hulsbeach wel gezellig, die hebben prima koffie en drankjes. Maar we zitten ook wel vaak gewoon tussen de bomen in het gras met af en toe een dipje in het water. Tsja… hoe leg je dit uit waar? Denk dat je snel genoeg merkt oh dit is “de bult” voor jongeren😅 maar misschien is het ook gewoon dat het voor ons dichtbij en makkelijk is😄

2 jaar geleden

Grasbroek in Bornebroek of het Lageveld in Wierden.

2 jaar geleden

Wat leuk al die mama’s uit Twente! Ik zou inderdaad ook De Mors, De wilder in Haaksbergen of Rutbeek, Lageveld of Hulsbeek zeggen

2 jaar geleden

Misschien iets uit de richting maar het Marveld in Groenlo moet ook erg leuk zijn!