8 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier, hebben er twee via Vinted! Heel fijn zijn ze, we hebben ze voor onze oudste in maat groter en die gebruiken we ook al een jaar iedere dag!

3 jaar geleden

Ik vind zelf het halsje zo smalleltjes, herken je dat?

3 jaar geleden

Ja wel smal idd maar vind dat zelf juist wel fijn zodat ze er niet in kunnen zakken (waar je ook weleens voor gewaarschuwd wordt met een te wijde hals ). Of vind je het zelf te smal?

3 jaar geleden

Wij zijn fan! Zijn er ‘per ongeluk’ bij gekomen via mijn broer, een tweedehands gekregen van hem( newborn maat) en die beviel heel goed! 2 via vinted voor een leuk prijsje kunnen scoren in maat 68-80 , die maat gebruiken we sinds ze 9 weken was. Nu met 6 maanden bijna uitgegroeid dus zou evt maatje groter nemen! Geen last van smalle hals trouwens, past prima. Heeft haar hele winter lekker warm gehouden en nu hebben we de mouwen eraf geritst. Hij heeft 3 ritsen waardoor verschonen Etc heel makkelijk gaat, door die ritsen kan hij ook in een auto stoel

3 jaar geleden

Reactie op Tortilla

Ja wel smal idd maar vind dat zelf juist wel fijn zodat ze er niet in kunne ...
Ja dat klopt ook wel weer. Thnx :) ja bij mijn zoontje zit hij echt wel aan zeg maar.

3 jaar geleden

Reactie op Eevx

Wij zijn fan! Zijn er ‘per ongeluk’ bij gekomen via mijn broer, een tweedeh ...
Dank je wel voor je reactie :)

3 jaar geleden

Heeel tevreden over. Ik heb ze gekocht voor de smalle hals, hij past heel goed om dr nek. Ook vind ik de stof heel soepel (winter variant) waardoor ze dr armen goed kan bewegen als de mouwen eraan zitten. Ideaal ook dat hij in het autostoeltje kan, als ze dan in slaap is gevallen leg ik dr direct over in dr bedje zonder dat ze wakker word.

3 jaar geleden

Wij zijn ook fan. Hele fijne stof, smalle hals en ideaal met 3 ritsen om in de maxi cosi te doen.