6 Reacties

één jaar geleden

Ik neem aan dat je al contact hebt gehad met de huisarts? Vocht is belangrijk, dus vooral laten drinken. Voor de rest al het eten dat je erin kan krijgen, maakt niet uit wat. Maar drinken is echt het belangrijkste.

één jaar geleden

Poee pittig, veel sterkte! Mijn zoontje heeft (hopelijk) geen longontsteking maar wel erg ziek en wil niet eten. Ik geef hem nu maar weer vaker de fles in de hoop dat hij dan toch voldoende voedingsstoffen en vocht binnen krijgt 😥

één jaar geleden

Ach wat vervelend zeg, veel beterschap voor jullie dochtertje. Heb je knijpfruit of yoghurt al geprobeerd? Ons zoontje is sinds afgelopen week ook ziek, steeds 38 graden koorts, vandaag ineens 39 graden en wilde ook amper eten. In de ochtend at hij nog een boterham en een paar blokjes ontbijtkoek. De rest van de dag kregen we er naast knijpfruit en een toetje niks in. Terwijl hij juist een flinke eter is.

één jaar geleden

mijn zoontje heeft een longontsteking gehad toen hij 11 maanden was en was er ook ontzettend ziek van, zielig voor die kleintjes. Heb je antibiotica gehad? bij ons hielp dit echt binnen 2 dagen! Qua eten hebben we gewoon gegeven wat hij op dat moment wilde.. bakje yoghurt, knijpfruitje. Beterschap voor je dochtertje

één jaar geleden

Reactie op MomofSeth

mijn zoontje heeft een longontsteking gehad toen hij 11 maanden was en was ...
We hebben antibiotica aleen ze spuugt het uit

één jaar geleden

Reactie op romyjazzlyn

We hebben antibiotica aleen ze spuugt het uit
jeetje wat lastig! 😞 Als je het niet vertrouwd dan zou ik wel contact op nemen met de huisartsen post wat je nu evt kan doen. Ze krijgt de antibiotica niet voor niets dus je wilt niet dat ze nog zieker word. Succes!