9 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje (bijna 2) heeft de stapelstenen en de scoot&ride. Allebei een HIT! Ik denk dat als ik zou moeten kiezen, ik toch voor de scoot & ride zou gaan.

3 maanden geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Mijn zoontje (bijna 2) heeft de stapelstenen en de scoot&ride. Allebei ...
Dankjewel voor je reactie! Goed om te horen.😊

3 maanden geleden

Reactie op Celestevdw

Dankjewel voor je reactie! Goed om te horen.😊
Je hebt nu ook stapelstein mini. Is een slag kleiner en ook goedkoper. :)

3 maanden geleden

Gewone stap (microstep) is ook leuk. Ons zoontje krijgt de Vici Bike, maar mijn dochter kreeg met haar 2e verjaardag een veloretti loopfiets. Ze gebruikt m nog steeds afentoe, ook al kan ze allang fietsen, echt een succes dus!

3 maanden geleden

Ik vind een fiets toch wel heel handig en zou daarom eerder kiezen voor een fiets dan stapelstein. Vind dat laatste sowieso ook erg duur voor wat het is en wil mijn woonkamer niet in een apenkooi veranderen. Heb zelf deze zomer al een tweewieler gekocht en op advies van vrienden is dat een Puky geworden. Die blijven mooi, zijn stevig en niet te zwaar waardoor kindjes er snel mee uit de voeten kunnen. En het stuur en zadel zijn in hoogte verstelbaar waardoor ze er hopelijk lang mee kan doen. Ze kan het nu net twee weekjes goed zelf.

3 maanden geleden

De scoot & ride is bij ons een groot succes. Vanaf ongeveer anderhalf in gebruik en als ons neefje van 6 komt spelen bouwt hij hem makkelijk zelf om en kan er dan ook mee steppen.

3 maanden geleden

Ik heb de veloretti en nu nog een 3 wieler loopfiets, kan hem ombouwen tot 2 wieler. Mijn dochter is lang dus kan er goed op en heel veel plezier van. Fiets is wel wat groter dan andere fietsen dus veel kinderen kunnen hier pas laat op.

3 maanden geleden

Ik denk dat we er inmiddels uit zijn haha. We geven zelf een Veloretti fiets, vragen van de andere visite een scoot&ride en ik zag bij de kruidvat stapelstenen voor 35!! euro in de folder van volgende week! Tipje.😁

3 maanden geleden

Reactie op Celestevdw

Ik denk dat we er inmiddels uit zijn haha. We geven zelf een Veloretti fiet ...
Tip voor een Veloretti; gelijk een tweewieler ipv driewieler. Zo leren ze gelijk de balans en als ze eenmaal weten hoe trappers werken, kunnen ze gelijk zonder zijwieltjes fietsen. Mijn dochter fietste met 2,5 jaar in 1x weg. Tip kwam bij ons van de overburen, en intussen fietsen al een hoop kindjes bij ons in de straat zo 😃.