Nog meer kindjes die in de rondte rennen als je even een winkel moet binnenlopen? Of ergens even wat lunchen.. het maakt niet uit maar als ik hem aan mijn hand wilt laten lopen zodat die me kan volgen schreeuwt hij het uit! Hij gooit zich op de grond en al tot ik hem los laat en zen gang laat gaan. Als ik dit dan eens toelaat zet die het op een renne en gaat meteen kijken wat hij allemaal kan pakken en onderzoeken, overal op klimmen het is te gek voor woorden.. Luisteren doet hij totaaaal niet, hij negeert me zelfs keihard maar niet uit wat ik doe. Als ik hem dan oppak kan hij het echt op een vreselijk gillen zetten omdat hij gewoon lekker zijn gang wil gaan. Word dit ergens nog eens een keertje anders of blijft dit zo?😫😅
Ja herkenbaar 😂 zolang hij in de kinderwagen zit is het oké, als hij eruit is geweest wil hij niet terug. Flink huilen en gillen maar ik zet gewoon door en probeer hem zo snel mogelijk af te leiden… dan stopt ie wel redelijk snel. Hij wil mega graag ontdekken en denkt volgens mij dat ie al 7 is ipv bijna 2😄
Ja heel herkenbaar! Hij kan hier ook boos worden als we rechts gaan waar hij links wil. Of als hij niet op de straat mag lopen maar op de stoep moet blijven van mij 😂
Misschien gaan wandelen met de buggy mee. Al hij niet naar je luistert vast zetten in de buggy en vertellen dat hij alleen eruit mag als hij luistert naar je en dit proberen te herhalen?