18 Reacties
2 jaar geleden
Mijn kleine krijg als ik waterdoekjes gebruik ook altijd uitslag. Heb het idee dat ze te nat zijn voor haar (kan ze soms ook flink uitknijpen).
We gebruiken eigenlijk altijd pampers coco doekjes, met kokosolie en dit werkt voor ons top! Ze zijn wat duurder maar in grootverpakking bij de Wehkamp ook nog wel eens in de aanbieding. Misschien een idee om een keer een pakje te proberen?
2 jaar geleden
Hier ook met doorkomen van tandjes erge luieruitslag gehad. Sudocreme hielp voor hem niet, heb toen de babyzalf van bepanthen gehaald en die werkte top! Flinke laag erop iedere verschoning en met 3 dagen was het weg.
2 jaar geleden
Sudocreme bevat lavendelolie dat kan gaan prikken als je het op smeert. Beter niet gebruiken dus ☺️. De tips die al genoemd zijn werken vriendelijker en beter! Heilwol, bepanthen baby, (wasbare) meukvrije billendoekjes (zie sproetonline.nl). Sterkte!
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft het ook af en toe. Mijn schoonzus behandeld haar met bioftonen. Dan is het vaak binnen 2 dagen weg. Ik gebruik voor haar luiers van Bamboonature. In de echte pampers schrok ik van de gifstoffen die erin zitten. Waterwipes de echte zijn ook de enige zonder rommel. Sudocreme zit ook veel gifstoffen in. Ik ben begonnen met kokosolie van Anamprama. Dit werkte bij mijn dochter niet. Op dit moment werkt als enige de billenzalf van weleda met calundula. Ik gebruikte eerst wasbare luiers maar hier kon ze ook niet tegen
2 jaar geleden
In de plaats van natte doekjes liniment gebruiken, ik zelf gebruik die van mustela in combinatie met cotopads. Werkt zeer goed! Bij last kan je nog steeds sudocreme smeren, dit is enkel om de billen proper te maken net zoals de vochtige doekjes.
Ik gebruik het al vanaf de geboorte, was een tip van de vroedvrouw en vind het heel goed werken
2 jaar geleden
Bepanthen en kijken naar een luier zonder chemische elementen zoals Kruidvat Pure & Soft of Etos Puur & Zacht.
2 jaar geleden
Reactie op JazzRodrigues
Bepanthen en kijken naar een luier zonder chemische elementen zoals Kruidva ...
Hij kan niet met de luiers van kruidvat zijn drama luierse🤣
2 jaar geleden
Smeer olie aub je zal merken dat het zo weg is ! Iets van vroeger toen de sudocremes niet bestond
2 jaar geleden
Zinkzalf van de aphoteker en washandje met lauw water en een zeep zonder te spoelen ipv doekjes en super vaak de pamper wisselen..