17 Reacties

2 jaar geleden

ik heb veel verschillende cremes geprobeerd, maar niks helpt beter dan MAIZENA! dit hielp zo snel bij mijn dochter! veel succes

2 jaar geleden

Maïzena idd ! Wonder spul!! Billetjes schoonmaken met water en droog deppen, Maïzena erop. En luier vaker verschonen. Is het zo weer over.. Niet te zuinig zijn met de Maïzena

2 jaar geleden

Wij gebruiken luierzalf van Incia icm Heilwol. Werkt hier heeel goed

2 jaar geleden

Hier ook veel talc gebruikt om het droger te maken. Met zalfjes duurde het lang en het bleef vochtig. Met baby powder heelde het een stuk sneller. Hoop dat het snel over gaat, want ik weet nog dat ik het ook niet droog kon houden als ik zn bloedende billetjes zag.

2 jaar geleden

Hier ook gehad zo zielig. Kokos olie hielp hier goed en badje met paardenmelk of borstvoeding

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het ook gehad. Zure poep door zijn tandjes. Hij is een kontschuiver en bij de opvang verschonen ze hem niet optijd. Resultaat, zijn hele billen kapot, hebben ze er vervolgens sudocreme opgesmeerd, werd het nog erger van 😢. We gebruiken zelf bepanthen en geven dit nu ook aan de opvang mee. Het is nu gelukkig weer hersteld. Als zijn billen kapot zijn gebruik ik keukenrol doekjes met koud of iets lauw water om de billen van mijn zoontje schoon te maken. Ik had laatst een sneetje in mijn vinger en kwam er toen achter dat die billendoekjes best prikken op wondjes.

2 jaar geleden

Maizena!! Vooral al er open plekjes zijn. Droogt snel de plekjes in! Succes

2 jaar geleden

Als je echt geen oplossing vind: cavillon advances

2 jaar geleden

Ik heb dit gehad bij ons zoontje toen hij net geboren was. Was ten einde raad, maar kreeg super veel nuttige tips! Ik ga de link zoeken van dat bericht voor je

2 jaar geleden

Veel baat bij Weleda billenbalsem

2 jaar geleden

Hier helpt seabutter heel goed (bestellen wij bij puurgelukstore).

2 jaar geleden

Hier ook Weleda billenbalsem. Als er iets is dan is het op 1 2 3 opgelost!

2 jaar geleden

Mijn dochtertje had t ook. Ik heb alle soorten zinkzalven geprobeerd. Ze had dagenlang uitslag die alleen maar erger werd. Kwam ik er dus achter dat ze een schimmel had. Schimmelcreme bij Kruidvat gehaald en het was binnen 1/2 dagen helemaal verdwenen! Zou dat even nakijken of het hetzelfde is bij jou.

2 jaar geleden

Hier ook, krijsen vd pijn! anti schimmel creme en antibiotica creme vd huisarts! Met 2 dagen weg

2 jaar geleden

Hier maak ik hem schoon onder de kraan, droog hem goed af. Smeer een laagje Aquaphor en doe dan extra Inotyol. Dit werkt het aller beste bij ons!

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft het opeens ook sinds deze week, ik ben vd week overgestapt van pampers baby dry naar pampers premium, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?