3 Reacties

5 maanden geleden

Mannen moet je altijd aansturen, pushen van kom help me even. Doe ik nog steeds hoor van hey kom me even helpen. Je hebt dus sommige mannen die het zien maar er niks mee doen. Sorry hoor je bent ook nogis zwanger. Niet gedragen als een vrijzelle man en hier komen. Ik was zelf in het begin van m’n relatie heel lief en te aardig, en gezien met de tijd dat je partner daar gewoon misbruik van kan maken. Toen draaide er een knopje op en ik had zo een houding van of je bent er voor me of daar is de deur, sorry! En nu heb ik een partner die me vraagt van joh kan ik je ergens mee helpen. Ik meen het, als je op ze wacht zal je nog lang wachten. Gewoon roepen van kom en help me punt en anders dreigen met je bent er toch al niet kan beter alleen wonen

5 maanden geleden

Als ik jou zou zijn zou ik je man toch even aanspreken en zeggen ik wil nu met je praten. Ik heb gewoon wat meer ondersteuning van je nodig. Ik snap dat je het heel gezellig hebt met je familie en lang niet gezien maar jouw vrouw en kind(eren) hebben ook jouw hulp en aandacht nodig. Ik ben zelf 29 weken zwanger en merk ook dat met een dochter van 20 maanden het soms echt pittig is. Ik zou niet in de dreigende positie gaan zitten, maar je mag zeker zeggen tot hier en niet verder jullie zijn samen een gezin. En lang levende lol is er nou eenmaal niet altijd meer bij.

5 maanden geleden

Dankjewel 🙏