17 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 180 en heb de 65

3 jaar geleden

Ja moet hem waarschijnlijk verder opblazen was bij mij ook.zo. bleek hem met meetlint eerste keer maar op te hebben geblazen tot 45 cm

3 jaar geleden

Ik ben 1.83 en heb de 75

3 jaar geleden

Ik ben 175 en heb de 65. Je moet em idd helemaal tot het uiterste opblazen, dan zou die goed moeten zijn! 75 wordt wss te hoog voor je juist en dan is het gevaarlijk dat je eraf kan vallen/rollen 🥴

3 jaar geleden

Je hebt echt geen grotere nodig. Voor jou lengte moet je echt de 65 hebben maar je moet hem echt heel ver opblazen. Bij de meeste ballen zit een lint die je om de bal kan doen tijdens het opblazen zodat je hem tot de juiste grootte opblaast.

3 jaar geleden

Ik heb trouwens wel eens gehoord dat het wel eens voorkomen dat de verkeerde maat bal in de verzakking zit. Dus als je hem echt helemaal hebt opgeblazen en hij is echt te klein zou ik contact opnemen met de leverancier.

3 jaar geleden

Ik heb er een van 55cm, met mijn 165cm. Een grotere zou te onstabiel zijn gok ik, wil geen risico op omvallen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Hilmabezema

Ja moet hem waarschijnlijk verder opblazen was bij mij ook.zo. bleek hem me ...
Dit inderdaad! Even meten hoe hoog hij nu is en dan komende dagen steeds wat lucht erbij. Ik ben 1.75m en yoga bal van 65 cm. Nu hij goed opgepompt is, is hij de perfecte hoogte!

3 jaar geleden

Ja inderdaad verder opblazen. En ook: check of er overige instructies bij zitten! Was bij mij ook zo (eerste keer tot 55cm opblazen, daarna naar 65 cm. Eerst is ‘ie heel hard maar kennelijk moet het materiaal wat rekken en wordt het later soepeler)

3 jaar geleden

Hoe blazen jullie deze bal goed genoeg op? Mijn vriend krijgt het gewoon niet voor elkaar met het handpompje wat erbij zit. Ik heb dan wel geen professionele en hem gewoon bij de action gehaald. Misschien scheelt dat ook wel 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Chantalld

Hoe blazen jullie deze bal goed genoeg op? Mijn vriend krijgt het gewoon ni ...
Wij hebben het zojuist gewoon met de fietspomp gedaan gaat een stuk makkelijker en sneller!

3 jaar geleden

Ik ben ook 167 en een bal van 65cm. Past perfect; je moet hem wel veel harder opblazen dan je zou denken. Waarschijnlijk heb je hem niet ver genoeg opgeblazen

3 jaar geleden

Reactie op Chantalld

Ja denk dat dat wel scheelt. Een officiële “birth ball” heeft een andere structuur en dikte !

3 jaar geleden

Reactie op Chantalld

Ik had er een van een merk gekocht, maar kreeg het ook niet voor elkaar met dat pompje! Uiteindelijk die van m’n moeder geleend (van de Action, en daar is het wel mee gelukt). Dus denk inderdaad iets anders dan het handpompje gebruiken 🙈🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Chantalld

Hier was de truc het in meerdere dagen te doen. En tussendoor al op zitten etc, zodat dat plastic al een beetje uitrekt 🙈

3 jaar geleden

Bedankt voor alle tips lieve dames!

3 jaar geleden

Bij decathlon, een 75 cm met mijn lengte van 177