10 Reacties
3 jaar geleden
Volgens mij mag een baby alle vlees gewoon, mits niet bereid met zout of mega veel kruiden en het goed gaar is.
Evi heeft in ieder geval al heel vaak gehakt op馃槀 en kip en zalm , bedenk het maar.
3 jaar geleden
Reactie op jootjeSchil
Volgens mij mag een baby alle vlees gewoon, mits niet bereid met zout of me ...
Gebruik je dan runder gehakt? En bak jij het gewoon even aan in de pan?
3 jaar geleden
Hoe serveer jij het aan je dochter? 馃槉 ik probeer inspiratie op te doen.. pureer je alles of geef je het in de normale grootte/vorm?
3 jaar geleden
Runder Gehakt bakken doe ik en zo geven echter eet mijn dochter al wel wat stukjes (6.5 maand)
3 jaar geleden
Hoe serveer jij het aan je dochter? 馃槉 ik probeer inspiratie op te doen.. p ...
Ik pureer het inderdaad 鈽猴笍 zoals iets met rijst blijft altijd heel iets groffer door de korreltjes, maar dit lijkt ze eigenlijk wel lekker te vinden haha. Lekker overdreven kauwen, helemaal prima 馃槀
Aardappel/broccoli
Aardappel/wortel
Aardappel/bloemkool/broccoli
Rijst/broccoli/kip
Zoete aardappel/broccoli/kabeljauw
Zoete aardappel/pompoen
Dit zijn een paar voorbeelden die wij hier hebben gehad 馃 viel allemaal goed in de smaak!
3 jaar geleden
Reactie op lisannexxx
Gebruik je dan runder gehakt? En bak jij het gewoon even aan in de pan?
Ja rundergehakt, maar half om half zou ook prima zijn denk ik hoor.
Ik haal al m鈥檔 vlees bij de slager.
Bak het inderdaad gewoon in de pan, soms met een heel klein gesnipperd uitje en knoflook erdoor. Beetje extra smaak, en als ze straks helemaal met ons mee wilt eten wel fijn als ze er een beetje aan gaat wennen馃き
Nou eet ze werkelijk alles tot nu toe dus dat is fijn!
3 jaar geleden
Ik heb toevallig vandaag 2 porties gemaakt voor morgen en overmorgen
Aardappel, bietjes gehakt met ui.
Morgen weet ik of dit een succesverhaal is, eerste keer bietjes馃槤
3 jaar geleden
Reactie op jootjeSchil
Ik heb toevallig vandaag 2 porties gemaakt voor morgen en overmorgen
Aard ...
Hier waren bietjes geen succes 馃槀 ze eet echt alles tot nu toe en het mondje blijft maar open gaan. Maar bij bietjes... Kokhalzen en de mond stijf dicht haha