6 Reacties
één maand geleden
Ons zoontje heeft van opa en oma voor zn 2e verjaardag de knikkerbaan van connetix gekregen! Heel leuk, maar wel lastig om in elkaar te zetten. Maar dat maakt niet uit, want dat kunnen wij nu doen en dan is het ook speelgoed waar hij nog jaren plezier van heeft. Zelfs zn neefje van 10 was het enthousiast in elkaar aan het zetten op zn verjaardag dus denk dat hij er nog lang mee zal spelen
één maand geleden
Ik heb gewoon een starterspakket van connetix met 100 stukjes. Daar kan ze zelf een kasteel oid mee bouwen. En daar speelt ze elke dag mee. Naar smartmax kijkt ze niet om.
Knikkerbaan lijkt me nog te moeilijk. Die is denk pas leuk vanaf 4jaar. Dan kunnen ze het zelf bouwen
25 dagen geleden
Mijn zoontje is net een maandje 2 en heeft met zijn verjaardag de connetix trein gehad. Hij vindt dit dan ook geweldig om mee te spelen. (hij maakt dan vooral huisjes om zijn beestjes in te doen.) Als hij er niet mee aan het spelen is ruim ik het weer op in de oorspronkelijke doos en zetten wij het weer in de kast. Hij zegt vaak “Neten spelen” en dan halen wij het weer tevoorschijn. Aankomende zaterdag krijgt hij ook de travelset van Magna-tiles. En de week erop krijgt hij van sinterklaas de jungle dieren van magna-tiles. Met kerst krjjgt hij nog een grote doos connetix. Ik werk op de b.s.o. en zie ook dat dit tot tenminste 7 jaar nog heel leuk en populair is. Ik denk dat de bovenbouw bso dit ook nog heel leuk zou vinden. Een echte aanrader dus. :)
25 dagen geleden
Mijn zoontje heeft voor zijn 2de verjaardag een setje magneettegels gekregen. Hij vindt het fantastisch om er torens mee te bouwen.