18 Reacties

2 jaar geleden

1/2 per dag ,3-5 lijkt me veel 🤷🏽‍♀️

2 jaar geleden

Ter aanvulling, het advies om maximaal 3-5 te geven!

2 jaar geleden

Wij gaven 1-3 per dag en soms ook niet. Sinds 2 weken geleden lijkt zij dit niet meer te lusten, geen idee hoezo.

2 jaar geleden

We geven het incidenteel, meestal een soepstengel als het even kan. Als hij ze krijgt dan maximaal 3

2 jaar geleden

Reactie op Demivanes

1/2 per dag ,3-5 lijkt me veel 🤷🏽‍♀️
Ligt aan het formaat 🤭 Je hebt kleine maar ook lange. Ik geef mijn dochter meestal 3 kleine per dag.

2 jaar geleden

Wisselen het een beetje af, stukje Maïs vinger en dan weer een cracotte of koekje

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet gerust zo’n volledig zakje van Ella’s Kitchen op, naast al zijn maaltijden, brood, melk en een koekje.

2 jaar geleden

Hangt er vanaf..als hij naar de opvang gaat geen, als hij thuis is soms geen soms 1 soms 4,... hangt maar van de dag en het ritme af 🤷

2 jaar geleden

Ik heb nog geen maisstengels gegeven, voelt soms alsof ik de enige ben 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Thelma1

Mijn zoontje eet gerust zo’n volledig zakje van Ella’s Kitchen op, naast al ...
Hahaha herkenbaar

2 jaar geleden

Haha onze zoon krijgt er duidelijk te veel als ik dit zo lees 😂

2 jaar geleden

Reactie op Mmminoa

Haha onze zoon krijgt er duidelijk te veel als ik dit zo lees 😂
hier ook zo ahhaahh, jij bent ni de enige mama❤️

2 jaar geleden

Reactie op serrabre

Ik heb nog geen maisstengels gegeven, voelt soms alsof ik de enige ben 🙈
Haha nee hoor je bent niet de enige! Mijn dochter heeft ze nog nooit gehad. En die krijgt ze ook niet 😝

2 jaar geleden

Alleen wanneer ik kook. Meestal 1-2 van Ella’s kitchen. Het is dan bij ons “spits” met 3 kinderen en dan een fijn zoethoudertje.

2 jaar geleden

Hij drukt overigens 3x 230 en 1x 200

2 jaar geleden

1 per week, als ik eraan denk dat we ze hier thuis hebben liggen. We zijn zelf geen snack-ers, dus leren het haar ook niet. Ze krijgt tussendoor vaak beetje fruit, boterham, lepeltje Griekse yoghurt.

2 jaar geleden

Mijn kleine man krijgt er 2 per dag. 1 bij het fruit eten en in de middag 1 na het middag slaapje. Mijn ukkie krijgt al aardig wat en vind ook alles wel lekker 😅... En waar die het laat !? Hij weegt op het moment 10,7 kg en is net 10 maanden

2 jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Haha nee hoor je bent niet de enige! Mijn dochter heeft ze nog nooit gehad. ...
Hahah ik wist steeds niet waar iedereen het toch over had “maisstengels” wat zijn dat. Totdat ik van de week mijn vriend vroeg om eens bij de biowinkel te kijken naar baby snackjes. Gewoon om te proberen. Hij bracht de “maisstengels” mee en ook van die babychips. Gepofte mais/groente. Zelfde idee maar dan kleiner. Lijken op Cheetos maar dan voor babies en zonder zooi. Nu was ik vanmiddag een half uurtje van huis en hij alleen met baby (9mnd). Ik kom thuis. OVERAL op de grond van die babychips 🤣 half opgegeten, geplet, gesmeten. Ik zei: je moet er EENTJE geven! Gaf hij haar “een bakje chips” oftewel een heel zakje leeggeschud in een bakje. Ik moest zo hard lachen. Arme baby.