1 per week, als ik eraan denk dat we ze hier thuis hebben liggen. We zijn zelf geen snack-ers, dus leren het haar ook niet. Ze krijgt tussendoor vaak beetje fruit, boterham, lepeltje Griekse yoghurt.
Mijn kleine man krijgt er 2 per dag. 1 bij het fruit eten en in de middag 1 na het middag slaapje. Mijn ukkie krijgt al aardig wat en vind ook alles wel lekker 😅... En waar die het laat !? Hij weegt op het moment 10,7 kg en is net 10 maanden
Haha nee hoor je bent niet de enige! Mijn dochter heeft ze nog nooit gehad. ...
Hahah ik wist steeds niet waar iedereen het toch over had “maisstengels” wat zijn dat. Totdat ik van de week mijn vriend vroeg om eens bij de biowinkel te kijken naar baby snackjes. Gewoon om te proberen.
Hij bracht de “maisstengels” mee en ook van die babychips. Gepofte mais/groente. Zelfde idee maar dan kleiner. Lijken op Cheetos maar dan voor babies en zonder zooi.
Nu was ik vanmiddag een half uurtje van huis en hij alleen met baby (9mnd). Ik kom thuis. OVERAL op de grond van die babychips 🤣 half opgegeten, geplet, gesmeten. Ik zei: je moet er EENTJE geven!
Gaf hij haar “een bakje chips” oftewel een heel zakje leeggeschud in een bakje. Ik moest zo hard lachen. Arme baby.