142 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Chantalld
Even vriendjes worden, dan kunnen we chatten :)
Ha chantal, ik heb ook interesse maar het lukt me niet om een bericht te sturen naar je? Hoe werkt dat?
één jaar geleden
Reactie op DinM34
https://www.bol.com/nl/nl/p/minismus-siliconen-ijsblokjesvorm-met-deksel-3- ...
Ik heb deze ook en vind ze super fijn! Iig voor de borstvoeding om kleine blokjes te maken om de zakjes aan te vullen als daar net niet 1 voeding in zit👍 door het dekseltje mooi lekvrij
één jaar geleden
Reactie op Chantalld
Ik heb hem als PDF bestand maar dat kan ik hier niet sturen. 🤭
Hoi Chantal, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Zou je hem ook naar mij kunnen sturen? Dankjewel!
één jaar geleden
Misschien een stomme vraag.. maar krijgt ze op het begin 1 blokje per dag? Of is het bijvoorbeeld 2 keer over 1 blokje per dag? Of is dat aan jezelf om een beetje uit te zoeken? 🤭
één jaar geleden
Reactie op Chantalld
Stuur mij maar jullie emailadres in een privé bericht. Dan zal ik hem verze ...
Hoe doe je dat in deze app?
één jaar geleden
Reactie op mamacam90
Nou heb een voorraadje in de diepvries. Maar ik heb bij courgette en pompoe ...
Het gaat om de smaak dus dat het wat dunner is, maakt niet zoveel uit denk ik. Beter als te dik in iedergeval!
Ik heb vandaag ook al wat voorbereid. Merk wel dat de recepten niet overeen komen met mijn ijsblokvormen haha
één jaar geleden
Reactie op Chantalld
Het gaat om de smaak dus dat het wat dunner is, maakt niet zoveel uit denk ...
Dit had ik ook. Netjes de hoeveelheid aangehouden die zij aangeeft. No way dat ik daar 20 ijsblokjes van kon maken. Dus heb daarna elke keer maar het dubbele gedaan van wat er stond. Dan maar wat extra. Alle groentes heb ik nu gedaan, fruit wacht ik nog even mee. Is ook minder werk.
En wat jij zegt, beter wat te dun dan te dik. Te dik krijgen ze niet makkelijk weg denk ik.