142 Reacties

één jaar geleden

Reactie op WISH86

*schoorvoetend* me too please? 🙈 dank is dan super groot, uiteraard 🥰❤️
Haha! Stuur mij jouw email adres maar. 😉

één jaar geleden

Reactie op Chantalld

Haha! Stuur mij jouw email adres maar. 😉
Super lief dank je wel❤️🫂

één jaar geleden

Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar zou iemand het schema ook naar mij willen sturen? 🙈

één jaar geleden

Reactie op Klavertjexvier

Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar zou iemand het schema ook naar ...
En naar mij?😳🙈🙈

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Na al die andere mama's durf ik het bijna niet meer te vragen... Maar kan ...
Dankjewel voor het mailtje!

één jaar geleden

Zou je mij misschien ook het schema kunnen mailen? Heeel erg bedankt 🤩😊😊 Sannejansen222@live.nl

één jaar geleden

Wij zijn begonnen met de pompoen hapjes, het arme kind walgt er gewoon van 🤣

één jaar geleden

Reactie op F&M

Wij zijn begonnen met de pompoen hapjes, het arme kind walgt er gewoon van ...
Och germ! Morgen toch weer proberen? Duurt even voordat ze überhaupt iets lekker vinden of niet, toch? Ik ben ook erg benieuwd. Wij beginnen zaterdag!

één jaar geleden

Na die 60 dagen is er een fase 2 met bv pasta aardappel vlees en vis. En combinaties van groente Kun je aanschaffen via haar site. Ideaal

één jaar geleden

Ik durf het bijna niet te vragen maar zou je mij misschien ook het schema willen sturen? 🫣 debbie_wieman@hotmail.com

één jaar geleden

Reactie op Chantalld

Och germ! Morgen toch weer proberen? Duurt even voordat ze überhaupt iets l ...
Ja het duurt idd even maar pompoen gaat het niet worden vrees ik, we gaan verder met zoete aardappel vanavond 😅 banaan valt overigens wel heel goed in de smaak maar wil ze graag eerst groente leren eten 🙈

één jaar geleden

Zou iemand het misschien ook naar mij willen sturen 😅 Cindy.snijders1994@live.nl Zo fijn dat we elkaar op deze manier kunnen helpen!

één jaar geleden

Ik ook graag 😊🙏🏻 Jolijnjoosten_@hotmail.com

één jaar geleden

Wat is mama roos?

één jaar geleden

Wat doe je eigenlijk na die 60 dagen hapjes? 🤓🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Wat doe je eigenlijk na die 60 dagen hapjes? 🤓🤷🏼‍♀️
Ik heb nog geen idee hahaha Ik hoop zo een inzicht te krijgen wat ze wel en niet lekker vindt en vanuit daar kijk ik gewoon verder. :)

één jaar geleden

Ja super handig schema! Als je verzekerd bent bij CZ krijg je de hele baby cursus vergoed!! Indien iemand de bestanden wil, dan stuur mij maar even een mailtje. Ik heb van 4 maanden tm 1 jaar. Mega handig! Mijn emailadres is van vroeger haha; Loesje_snoes@hotmail.com

één jaar geleden

https://lekkerlereneten.mamarooskookt.nl/product/lekker-leren-eten-cz/ dan kun je gewoon de hele cursus kopen! Eerst 60 euro voorschieten en daarna vergoed CZ het

één jaar geleden

Leuk al die leuke reacties via de mail! Fijn om andere moeders zo te kunnen helpen 😊

één jaar geleden

Reactie op Lbaby1

Leuk al die leuke reacties via de mail! Fijn om andere moeders zo te kunnen ...
Ja echt super lief! Heb er heel veel aan. Nogmaals bedankt voor de moeite🥰