142 Reacties

één jaar geleden

Mag ik wellicht ook iemand een vriendschapsverzoek sturen, of dat iemand het schema voor de eerste 60 dagen wilt sturen naar rymenv@hotmail.com? Wij zijn vorige week met wortel begonnen, maar ik heb graag nog wat extra handvaten, ben van m’n dochter alweer een hoop vergeten 🫣. Alvast dank!!

één jaar geleden

Even een vraag aan iedereen die hier het schema gebruikt. Mijn dochter eet haar groentenhapje heel erg goed maar de fruit... een paar happen en ze houdt haar mond gewoon stijf dicht. Hebben meer kindjes dit? Ik weet niet zo goed hoe is het aan moet pakken. Zou het aan het moment van de dag liggen? (Fruit in de ochtend, groenten in de namiddag) Zou het eraan liggen dat het wat kouder is? Ik haal de grote kou er altijd al af door het 10 sec. In de magnetron te doen. Wat kan ik nog meer doen?

één jaar geleden

Ik heb een keer de schema's gedeeld met moeders die mij een mail stuurde. Ik kreeg echt tientallen reacties. Heel fijn dat iedereen aan de slag kan! Ik bedacht me dat ik de downloadlink ook hier in kan zetten: https://wetransfer.com/downloads/f4ee0529e3eb37756bad375996f2067120230517203722/f0988818cf09fa0e7072fe387019ff9720230517203740/ed0553 Heel veel succes!

één jaar geleden

Reactie op Chantalld

Even een vraag aan iedereen die hier het schema gebruikt. Mijn dochter eet ...
Ik heb precies hetzelfde! Alle groente gaat goed maar het fruit vindt ze niets . Op de opvang hadden ze uiteindelijk appel en peer geprobeerd en die gingen goed. Misschien heeft het ook met de structuur te maken…

één jaar geleden

Reactie op maxiepraxie

Ik heb precies hetzelfde! Alle groente gaat goed maar het fruit vindt ze ni ...
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik ben bijna klaar met het 60 dagen schema. Hoopte dat ze daarna al wat grotere porties zou eten zodat er een fles vanaf kon. (Althans dit zei het consultatiebureau, dat ik daar naartoe mocht werken) maar zie dit nu nog niet gebeuren met haar fruit inname van dit moment.

één jaar geleden

Hoi mama's! Ik heb het eerste 60dagen schema bijna klaar en wil verder met fase 2. Ik heb hier wel de boodschappenlijst van maar niet het schema. Is er iemand die dit heeft en wilt delen met mij? Mijn dank is groot!✨💛

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Hoi mama's! Ik heb het eerste 60dagen schema bijna klaar en wil verder met ...
Stuur je mij even een mailtje? Loesje_snoes@hotmail.com

één jaar geleden

Reactie op Lbaby1

Stuur je mij even een mailtje? Loesje_snoes@hotmail.com
Als het goed is krijg ik hem al toegestuurd! Mocht het niet zo zijn dan mail ik jou! Toch al heel erg bedankt voor je reactie! ❤️

één jaar geleden

Ik ben klaar met de eerste 60 dagen schema. Is er iemand die fase 2 wilt delen? 🙏🏼

één jaar geleden

Andere vraag voor wie het volgt, klopt het dat je met het 60 dagen schema fase 2 dan zo'n 70 gr groente uiteindelijk geeft? Die van ons eet nu nl al 150 gr groente op een dag weg en is 7,5 maand 😅 (en een fles minder op een dag) Het lijkt zo weinig?

één jaar geleden

Reactie op Ilaantje

Andere vraag voor wie het volgt, klopt het dat je met het 60 dagen schema f ...
Bij mij zijn alle klontjes 20gram. Licht er dus denk ik aan hoe groot jouw blokjes zijn. Nu krijgt ze 7 blokjes a 20 gram dus 140gram hapje

één jaar geleden

Is er nog iemand die het Fase 1 schema heeft en hem mij wil sturen? Ik heb hem per ongeluk verwijderd maar zou toch wel heel handig zijn voor een eventueel volgend kindje

één jaar geleden

Reactie op DinM34

Is er nog iemand die het Fase 1 schema heeft en hem mij wil sturen? Ik heb ...
Ik zou m ook heel graag willen ☺️

één jaar geleden

Ik zou het ook graag nog willen ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Chantalld

Ik heb hem als PDF bestand maar dat kan ik hier niet sturen. 🤭
Ik zou het ook heel graag willen, ik heb je toegevoegd als vriend.

5 maanden geleden

Reactie op Chantalld

Ik heb hem als PDF bestand maar dat kan ik hier niet sturen. 🤭
Ik ook alsjeblieft!

5 maanden geleden

Hi dames , Het delen van mama Roos schema’s is niet toegestaan . Dit heeft te maken met copyright . Ik ga dit topic sluiten . Liefs, Jaleesa|Moderator