9 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben net 1 van aerosleep evolution gekocht bij de babydump. Deze zijn nu nog in de aanbieding met 20% korting, ik weet alleen niet hoe lang de aanbieding nog geldig is. Onze baby komt hier ook een jaar of 4 op te slapen.
3 jaar geleden
Wij hebben een matras van babydump! Het is een matras die je onder de douche zou kunnen schoonmaken en dan is het matras binnen een paar uur droog, handig voor als ze zinnelijk worden.
3 jaar geleden
Reactie op oktobermama09-10
Wij hebben een matras van babydump! Het is een matras die je onder de douch ...
Deze hebben wij idd ook! Klonk wel handig met ongelukjes 馃槀 In de maat 70x140
VRIEND
3 jaar geleden
Ik had ook graag gewild dat de Himlavalv in een grotere maat te verkrijgen was, en eigenlijk om die reden hebben we de keus gemaakt om niet naar een peuterbed maar eenpersoonsbed over te stappen. Dan heb je net wat meer keus in matrassen. Uiteindelijk eentje bij Beter Bed gekocht.
3 jaar geleden
Ik heb een matras 70x140 van aerosleep gekocht, via de site. Er zit ook een matrasbeschermer bij.
3 jaar geleden
Bij prenatal en babypark zijn bijna alle babymatrassen (60x120) ook verkrijgbaar in 70x140. Wij hebben voor onze dochter een matras bij prenatal gekocht voor in haar peuterbed, heel fijn matras! Nu zijn die toevallig ook in de aanbieding 馃槉