18 Reacties

3 jaar geleden

er zit standaard een matras bij als je deze koopt, heb je die er bij gekregen ?

3 jaar geleden

Zit als goed is een dun matrasje in, zelf heb je nog extra matras er bij gekocht, omdat ik niet wilde dat me kindje op planken lag, want zo dun zijn ze vind ik.. En nu met baby 2, net zo.

3 jaar geleden

Dit zit er bij inderdaad. Maar vroeg me af of dat niet te dun was.

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Zit als goed is een dun matrasje in, zelf heb je nog extra matras er bij g ...
Welke matras past daar in?

3 jaar geleden

Reactie op melxsss

Welke matras past daar in?
Uhm ja ligt er aan welke maten je co sleeper zijn. Maar ik had deze https://www.vanastenbabysuperstore.nl/topper-co-sleeper-48x82?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=shopforward&gclid=CjwKCAjwg5uZBhATEiwAhhRLHmwbzlHsGhhjrQk0fJV9ToUCq-nRS9I5r7t8-SRKB8JHL6zUY3siIxoCfgkQAvD_BwE Hij was wel iets te klein, maar daar had ik geen hinder van. En de kleine ook niet.

3 jaar geleden

Ik heb dezelfde, overgenomen van een vriendin! Ik schrok ook hoe dun het was, maar bij intake van de kraamzorg werd gezegd dat een baby het best ligt als het een hard matras is. Advies was bv ook het boxmatras niet te gebruiken, maar alleen het boxkleed. Vond het wel erg hard, maar mijn ouders gaven aan dat dit vroeger ook zo was

3 jaar geleden

Reactie op Milou_A

Ik heb dezelfde, overgenomen van een vriendin! Ik schrok ook hoe dun het wa ...
Bij alleen een boxkleed hebben ze wel meer kans op/sneller afplattingen op het hoofd. Mijn zoontje heeft daarvoor weken bij de fysio gelopen en oefeningen moeten doen om zijn hoofd weer mooi rond te krijgen. Dus hier zeker lekker een boxmatras weer.

3 jaar geleden

In de coosleeper hebben wij overigens ook alleen wat erbij zat, maar overdag sliep hij bij ons veel in de box/nestje etc.

3 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Bij alleen een boxkleed hebben ze wel meer kans op/sneller afplattingen op ...
Oh kijk! Dat wordt er dan weer niet bij gezegd! Ik heb hem gelukkig nog wel!

3 jaar geleden

Nu het hier toch over de cosleeper gaat... hoe slaapt je kindje daarin? Moet je die net zo opmaken als je ledikantje? Of een slaapzakje aan?

3 jaar geleden

Reactie op 32Marieke

Nu het hier toch over de cosleeper gaat... hoe slaapt je kindje daarin? Moe ...
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Kan je bv gewoon een wieghoeslakentje van de hema om het cosleeper matrasje doen? Of moet het precies passen ivm verstikkingsgevaar?

3 jaar geleden

Reactie op 32Marieke

Nu het hier toch over de cosleeper gaat... hoe slaapt je kindje daarin? Moe ...
Net als een ledikantje, laag opmaken.

3 jaar geleden

Reactie op Lelin

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! Kan je bv gewoon een wieghoeslakentje ...
Als het beetje redelijk goed past dan kan dat wel. Maar moet niet mega groot zijn.. want dat is wel gevaarlijk.

3 jaar geleden

Reactie op Lelin

Je hebt vaak bijpassende hoeslakentjes! Moet je gewoon even het model opzoeken op internet en dan kan je de bijpassende hoeslakens bestellen.

3 jaar geleden

Reactie op Lelin

Ik gebruik de wieghoeslakens en molton van de Hema voor mijn chicco co-sleeper, past perfect en een stuk goedkoper dan de co-sleeper hoeslakens. Ik heb voor de eerste tijd een laken en een wollen deken. Zodra een slaapzak goed zit geen laken en deken meer maar alleen de in de zak 😊

3 jaar geleden

Alleen in de zak*

3 jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

Ik gebruik de wieghoeslakens en molton van de Hema voor mijn chicco co-slee ...
Ah bedankt voor de tip. Ik heb dezelfde co sleeper en twijfelde nog over Hema beddengoed