10 Reacties

3 jaar geleden

Goed zoeken. Die korting heb je ergens anders nu al hoor 😜

3 jaar geleden

Mijn ervaring is dat Van Asten voor nu met alles het goedkoopste is en blijft. Maar dat was voor de spullen die wij hebben aangeschaft.

3 jaar geleden

Ik zou er niet op wachten maar nu gwn al aanbiedingen in de gaten houden. Wij hebben tijdens de vorige zwangerschap wel toen autostoeltje en base tijdens een black friday aanbieding gehaald bij prenataal, maar toen was de kleur die ik het liefste wou al niet eens meer beschikbaar.

3 jaar geleden

Ik zou niet wachten op die dagen. Korting is vaak niet zo groot en je weet ook niet of de specifieke kinderwagen überhaupt afgeprijsd gaat worden.

3 jaar geleden

Ik zou lekker die 300 euro korting pakken, hebben wij ook gedaan. En ik heb verder nog een lijstje aan dingen waarvan ik wekelijks check of er ergens korting is

3 jaar geleden

Baby dump is ook een tip, daar kan je vaak wat onderhandelen.

3 jaar geleden

Ik zou daar niet op wachten. Wij hebben toen alles bij de babydump gekocht en ook voor n mooie prijs gekocht

3 jaar geleden

Het is het wachten wel waard! Maar deze prijs scheelt wel heel veel! Als het precies hetzelfde artikel is als bij prenatal kan je dat laten zien in de winkel en kan je voor dezelfde prijs het artikel mee krijgen (prenatal heeft altijd laagste prijs garantie) voor de rest van de baby uitzet is het zeker de moeite waard om tijdens de mega mazzel dagen te komen shoppen (ik werk zelf bij prenatal) succes verder en geniet van de zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Tanjaaa1990

Het is het wachten wel waard! Maar deze prijs scheelt wel heel veel! Als he ...
Nee het is een andere kleur. Dus dat zal dan niet gaan. de kleur maakt mij vrij weinig uit, zolang het een beetje neutraal is. Dus misschien dat ik dan deze gewoon al ga kopen

3 jaar geleden

Ik vind die aanbiedingen altijd tegen vallen. Als je nu 300 euro korting krijgt zou ik daar zeker voor gaan!