16 Reacties

4 jaar geleden

Lisa, Mila, Lucy, Mara, Lana, Lea, Lena, Lia, Mia

4 jaar geleden

Liene Nova Novi Yuna Yana Liva Myah Liya Livia Nila Nyla Lova Linn Jaydi Nowie

4 jaar geleden

Jade, Oona, Oone, Tess, Pip Dit zijn mijn persoon lijk favorietjes moest dit kindje een meisje zijn 😍

4 jaar geleden

Mijn dochter heet lisanne, ik wilde wat anders dan wat nu in trek is. En nu druk aan het nadenken over een andere leuke naam voor een jongen of een meisje 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Anouk123456×

Mijn dochter heet lisanne, ik wilde wat anders dan wat nu in trek is. En nu ...
Super leuke naam 🙈😍 Hoor m'n naam nog steeds niet heel erg veel 😊

4 jaar geleden

Reactie op Winkels91

Liene Nova Novi Yuna Yana Liva Myah Liya Livia Nila Nyla Lova Linn Jaydi N ...
Wauw zoveel namen hiervan staan ook op ons lijstje haha

4 jaar geleden

Reactie op Nariran

Jade, Oona, Oone, Tess, Pip Dit zijn mijn persoon lijk favorietjes moest d ...
Ben je je er bewust van dat de naam Oona lammetje betekend?

4 jaar geleden

Wij gaan ons dochtertje Marie noemen 💕

4 jaar geleden

Onze dochter heet Angelina ❤️ Krijgen nu weer een meisje😍 Naam hebben we nog niet, maar zal weer een lange(re) naam worden.

4 jaar geleden

Wij hebben ook totaal geen idee. Gisteren gehoord dat we een meisje krijgen. Hebben al een zoontje die heet Bas. Dus nu zat ik te denken aan Sara of Nora ofzo maar partner vind dat niets dus moeten denk ik nog even verder zoeken 😬 echt mega lastig.

4 jaar geleden

Onze dochter heet Marly 💖 wij zijn nu in verwachting van een zoon, maar als het een meisje zou zijn, zou het waarschijnlijk Emily gaan heten 🥰

4 jaar geleden

Zoveel leuke namen! Alleen de familie achternaam is vrij lang, dus zoek een iets kortere voornaam. Mijn dochter heet Eva. Dus ook iets wat daarbij past. Mijn man vind Sarah leuk, ik alleen iets minder.

4 jaar geleden

Vivian/Vivienne Didi Suus/suzan Louise Sophie

4 jaar geleden

Luna Amy Evi Liva Julie

4 jaar geleden

Of wat te denken van... Anna, Chloë, Dana, Hanna, Lea, Mara, Noa, Senna, Suus, Thirza?

4 jaar geleden

Reactie op Cynthevla

Zoveel leuke namen! Alleen de familie achternaam is vrij lang, dus zoek een ...
Eva & Lotte Eva & sophie Eva & mila Eva & mirthe Eva & saar Eva & beau/bo Eva & nienke Eva & Lieke Eva & lilly