9 Reacties

één jaar geleden

Net zolang tot ze zelf niet meer willen. Mijn oudste is 2.. en krijgt nog steeds fles voeding voor slapen gaan.

één jaar geleden

Wij zijn er mee gestopt; hij raakte er slechter door in slaap dan gewoon slaaplekker, tot morgen.. niet z’n knuffelig kindje dus 20 min op schoot met de fles vond hij fijn maar zodra hij daarna naar bed moest was het drama. Nu krijgt hij yoghurt of pap als ‘toetje’ half uurtje na t eten. En dan lekker spelen en naar bed. Plus het ging vaak op omdat het kon en niet omdat het echt nodig was, want spuugde vaak erna weer.

één jaar geleden

Mijn 3 jarige drinkt nog steeds bv bij mij voor het slapen..

één jaar geleden

mijn zoontje van 1 heeft het nog heel graag een fles, vooral als hij zijn neefje ziet wanneer hij de fles krijgt dan wilt hij ook nog graag haha

één jaar geleden

Dochter is bijna 13 maanden en krijgt voor het slapen en ‘s nachts nog borstvoeding. Ze drinkt, draait zich om en valt tegen ons aan in slaap 🥰.

één jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Dochter is bijna 13 maanden en krijgt voor het slapen en ‘s nachts nog bors ...
Overdag trouwens ook nog. Ik voed op verzoek.

één jaar geleden

Dochtertje is net 1 jaar geworden, ze drinkt nog bij elk dutje een klein flesje. Soms weigert ze of drinkt ze paar slokjes. Wij stoppen wanneer zij er geen behoefte meer aan heeft. Momenteel drinkt ze nog +-600ml per dag.

één jaar geleden

Ons zoontje is net 1, ik wil de fles voor het slapen gaan afbouwen, maar weet nog niet of het lukt. Ik geef nu steeds een minder grote fles voor het slapen. Ik kom straks hopelijk beter uit met het 300ml-advies voor zuivel ('s ochtends 100ml, met lunch 100ml en 's avonds toetje met zuivel).

één jaar geleden

Bij beide kids net voor de 1 jaar gestopt. Sowieso de fles al niet direct voor het slapen gaan maar net iets eerder. Hoorde dus nooit bij het slaapritueel en kon heel makkelijk weg. :)