Hoi dames,
In november bevallen van een prachtige zoon! Wij zijn nu sinds 6 weken gestopt met de pil helaas blijft mijn menstruatie uit. Voorheen had ik altijd een regelmatige cyclus.
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voor dat de eerste menstruatie weer doorkwam?
Dan denk ik dat je lijf nog bezig is om de hormoonbalans terug in orde te krijgen. Maar ik weet niet zo goed vanaf wanneer ik me zorgen zou gaan maken… Je zou natuurlijk ook een zwangerschapstest kunnen doen 😉
Bij mij was mijn menstruatie weer heel snel op gang nadat ik stopte met bv. Ben na 6 weken (na de bevalling) gestopt en precies 4 weken erna werd ik ongesteld. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid een zwangerschapstest doen. Indien je niet zwanger bent zou ik even langs de huisarts gaan. Volgens mij is het niet iets om je heel erg zorgen over te maken. Het ene lichaam heeft wat langer de tijd nodig om hormonaal weer in balans te kopen dan de andere. Maar toch wel even fijn om te bespreken met de huisarts.
Ik heb 8,5 maand borstvoeding gegeven en de kleine is nu ruim 11 maanden. Ook nog steeds niks hier. Denk zelf dat mijn hormonen nog niet helemaal op orde zijn dus ik wacht nog even af