17 Reacties

2 jaar geleden

Jaa zeker doen !! Leuk.. vooral ballorig!!

2 jaar geleden

Ik zelf zou dit echt niet doen en ben ook niet van plan dit te doen voor hij 2 is. Ik vind het voor hem echt nog te overweldigend en druk, maar het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe prikkelgevoelig je kindje is en wat hij/zij gewend is. 😊

2 jaar geleden

Ik ben van de week naar de beestenboel in vlaardingen geweest (soort monkey town). Nou ze had de dag van haar leven. Je hebt daar een deel van 0-4 jaar waar ze zich prima kunnen vermaken. Moet er wel bij zeggen dat mijn dochter al kan zitten en kruipen. In de ballenbak vond ze heel leuk en ze kroop echt overal heen. Beetje om haar heen blijven om te zorgen dat ze niet omver wordt gelopen door de grotere kindjes haha, maar het was echt heel leuk. Ik ga het zeker vaker doen.

2 jaar geleden

Ik lees nu pas dat jouw kleintje kan kruipen, nou dan zou ik het helemaal doen. Ze heeft echt heel veel geklommen en gekropen. En overal liggen die zachte kussenachtige matten dus ze kunnen zich niet bezeren. Het is wel druk, maarja gewoon een beetje op je kindje letten wanneer ze het zat zijn en dan lekker naar huis. Onder de 1 zijn ze meestal gratis dus dat is fijn😁

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Jaa zeker doen !! Leuk.. vooral ballorig!!
Dankje 😊

2 jaar geleden

Ik zelf zou dit echt niet doen en ben ook niet van plan dit te doen voor hi ...
Ze kan gelukkig best wat hebben 😊

2 jaar geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Ik ben van de week naar de beestenboel in vlaardingen geweest (soort monkey ...
Ahh leuk! 😍 Monkey Town is gratis voor ons, dus denk dat we het gewoon gaan proberen 😊

2 jaar geleden

Reactie op Nenofever

Ahh leuk! 😍 Monkey Town is gratis voor ons, dus denk dat we het gewoon gaa ...
Ja als ze het niks vindt kun je altijd naar huis. Ik ging ook met het idee om maar een uurtje te blijven, maar zijn er uiteindelijk 3 uur geweest omdat ze het zo leuk vond 🤣

2 jaar geleden

Wat grappig ik kom (ook) uit Vlaardingen en kreeg de tip om ook gewoon gegaan omdat ze dus die 0-4 hoek hebben. Misschien nu toch echt gaan doen!

2 jaar geleden

Ik zelf zou dit echt niet doen en ben ook niet van plan dit te doen voor hi ...
Dat valt wel mee joh.. je gaat ook geen uren.. uurtje zou je kindje echt zeker wel leuk vinden.. ze moeten ook leren juist met prikkels om te kunnen gaan ☺️ Van spelen leren ze ook 2 jaar is wel laat, denk dat je er ooit nog wel op terug komt 😁

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Dat valt wel mee joh.. je gaat ook geen uren.. uurtje zou je kindje echt z ...
Mijn zoontje zou het echt niet trekken en echt alleen maar huilen daar… Een rondje kinderboerderij of een uurtje in de babyspa trekt hij net, maar is daarna echt oververmoeid en huilerig. Daarom zeg ik, elk kindje is anders en je moet gewoon kijken naar wat ze aan kunnen 😊

2 jaar geleden

Mijn zoontje zou er overprikkeld raken denk ik. Een attractiepark lijkt me fijner, dan kun je nog met de buggy wandelen. Hoe dan ook, veel plezier ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Amber2022

Wat grappig ik kom (ook) uit Vlaardingen en kreeg de tip om ook gewoon gega ...
Ja en onder de 1 zijn ze gratis. Dus vinden ze het niks ga je lekker na 10 minuten weer naar huis😁 (Zou ik ook doen als k moest betalen hoor haha, maar is fijn als het gratis is😜)

2 jaar geleden

Wij vonden het ook spannend om naar Monkey Town te gaan. Mn zoontje was ook net 8 mnd oud. We waren uiteindelijk 1,5 gebleven. Hij vond het harstikke leuk. Lekker klauteren en tijgeren. Hij klom zelf op van die schuine blokken. Wel oppassen geblazen voor de wat oudere kinderen want die denderen zo voorbij. 'S avonds sliep hij het klokje rond. Was zeer geslaagd.

2 jaar geleden

Wij gaan het morgen proberen kijken of die daar wel wilt kruipen 🤣🤣 en als we hem op ze voetjes neerzeten thuis gaat die altijd springen dus denk dat hij de trampoline wel leuk gaat vinden en de ballenbak

2 jaar geleden

Ohhh dat is bij ons kei dichtbij, dat gaan we hier dan binnenkort ook eens doen!

2 jaar geleden

Zeker doen! Ik vlucht er soms heen! Die kleine van mij heeft zoveel energie... trekt soms mn hele huis uit zn voegen🤣 de hele dag nee roepen is ook niet leuk voor hem. Zijn eigen speelgoed is sinds hij kan kruipen en staan totaal niet meer interessant! In monkey town kan hij vrij zijn gang gaan. Hij vindt de andere kindjes ook geweldig. Is wel na 2 uurtjes total loss maar hij zit geen moment stil daar.