4 Reacties

één jaar geleden

Hoi, ik herken dit bij m’n zoontje van ook 13 maanden. Altijd de beste eter geweest (borstvoeding en Rapley gevoed). Maar ook bij hem is er nu een periode van wat minder aangebroken. Hij geeft altijd al zelf duidelijk aan hoeveel hij wil eten dus ik laat het maar. Ik blijf gevarieerd en vaak aanbieden. Lees ook dat dit soort doffen vaak gebeuren en soms nog veel erger. Dus proberen mezelf niet te druk te maken (altijd moeilijk als het je eigen kind is).

één jaar geleden

Doffen had dingen moeten zijn, stom ik had het f moeten checken voordat ik op enter drukte haha.

één jaar geleden

hier ook sinds gisteren at mijn zoontje van 13 maanden het avond eten niet en hij laat de laatste tijd zijn avond fles staan

één jaar geleden

Misschien een griep opkomst? Er heerst momenteel een heel naar griepje in ieder geval. Mijn oudste ( 2 jaar) heeft al 3 dagen 41 graden koorts. Heeft sinds 1ste kerstdag niets meer gegeten.. hoest veel en is ontzettend verkouden. De jongste begint ook sinds vandaag met koorts.. Kan best dat ze wat onder de leden heeft. Waardoor ze nu iets minder eet en drinkt. Zolang ze maar plasluiers heeft. En geef wat ze lekker vind. Bijv knijpfruitje zit ook vocht in.