18 Reacties

3 jaar geleden

Jaa! Dat heb ik ook. Ook is er minder haar op mijn benen. Het is ook veel dunner..

3 jaar geleden

Ja, dat heb ik ook. Vroeg me ook al af hoe dat kan/komt.
Is toch beter

3 jaar geleden

Jaaa! Omg dacht dat ik de enige was. Waar ik tijdens mijn zwangerschap echt elke 2 dagen moest scheren hoeft het nu maar eens per week. Soms niet eens. Vooral mijn okselhaar lijkt verdwenen. Denk dat het met de hormonen en ontzwangeren te maken heeft. Ik verlies ook veel (hoofd)haar nu omdat je in de zwangerschap meer haar hebt en het na je zwangerschap allemaal kwijtraakt.

3 jaar geleden

Ik heb dat ook! Vond het ook al bijzonder.

3 jaar geleden

Ja dat heb ik ook! En meer die sneller vette haren hebben? Ik hoefde eerst m鈥檔 haren maar 1 max 2 keer per week te wassen, nu wel bijna iedere dag馃槱

3 jaar geleden

Omg helemaal niet bij stil gestaan maar jaaa!!! In m'n zwangerschap kon ik m'n oksels wel 2 x per dag scheren. Als ik het s ochtends had gedaan zat er s avonds al weer haar. En nu doe ik het soms dagen niet en zit er nog steeds geen haar!!!

3 jaar geleden

Herkenbaar!!

3 jaar geleden

Nu je het zegt.. ja hier ook! Benen ook. Waarom zou dat zijn? Mag van mij wel zo blijven 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Demner

Ja dat heb ik ook! En meer die sneller vette haren hebben? Ik hoefde eerst ...
Ja, maar ik denk dat het gewoon weer terug is naar hoe het was .. tijdens mn zwangerschap was mijn haar echt mooi, hoefde maar 1x per week te wassen, nu gewoon weer lekker die pluizenbol terug 馃槖

3 jaar geleden

Reactie op Demner

Ja dat heb ik ook! En meer die sneller vette haren hebben? Ik hoefde eerst ...
Vettere haren inderdaad 馃槳 en dat terwijl je minder tijd hebt om te douchen nu ook nog. En minder vaak scheren dat klopt! Hahaha. Ik geef nog wel borstvoeding speelt dat ook mee?

3 jaar geleden

Fijn dat het zo herkenbaar is! Gek h猫.. ben ook wel benieuwd hoe dat nou komt!

3 jaar geleden

Nee, misschien is het hormonaal?

3 jaar geleden

Herkenbaar!

3 jaar geleden

Jaaaaa hier ook, denk dat t met de borstvoeding te maken heeft, waardoor je hormonen anders zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Vettere haren inderdaad 馃槳 en dat terwijl je minder tijd hebt om te douchen ...
O herken je verhaal. Idd die vette haren, bah bah. Maar scheren daarentegen, benen 3 weken geleden gedaan, amper een haar terug tot nu toe馃槈

3 jaar geleden

Nu het toch weer een beetje aan het groeien is, een beetje gek maar bij mij is maar de helft van mijn schaamhaar teruggekomen 馃き馃ぃ komt denk ik door het litteken van mijn keizersnede, daarboven groeit niks meer. Ziet er echt leip uit 馃ぃ ik scheer het altijd weer, maar als het er even niet van komt denk ik....dit is geen gezicht馃檲馃檲馃檲 als schaamhaar wel ooit weer in de mode komt dan kan ik niet meedoen馃榿

3 jaar geleden

Bij mij was het helemaal terug gekomen en nu valt opnieuw de helft uit.. vreemd 馃 bij jullie weer terug gekomen of nog niet?