13 Reacties
2 jaar geleden
Die van mij doen dit ook af en toe. Inmiddels zijn de nekjes sterk genoeg en maak ik me geen zorgen. Geen idee wat je er tegen kan doen😅
2 jaar geleden
Mijne doet dit ook, hoort erbij. Kan echt geen kwaad. In de maxi cosi eten is juist gevaarlijk omdat rechtop zitten beter is qua verslikken
2 jaar geleden
Reactie op Michelle330
Mijne doet dit ook, hoort erbij. Kan echt geen kwaad. In de maxi cosi eten ...
Dat wist ik niet! Hier verslikte hij zich juist constant doordat hij zich met zoveel kracht naar achteren gooide dat het eten in zijn keel schoot, de maxi cosi was juist de oplossing tegen het verslikken..
2 jaar geleden
Miss een kussen achter z’n rug stoppen zodat, mocht hij zich naar achteren gooien, het kussen de ‘klap’ wat opvangt?
2 jaar geleden
Die van mij doet dat ook, hoort erbij. Toen ik er steeds wat van zei deed ze het juist, nu dat ik het negeer doet ze het niet meer zo vaak.
2 jaar geleden
Achterstevoren eten is ook veel leuker, hier doet hij dat ook. Af en toe een proestbui omdat het niet helemaal lekker gaat met eten, merk nu ook dat hij het alleen nog maar doet als hij geen eten in z’n mond heeft.
2 jaar geleden
Gebeurd hier ook, dikke lol heeft ze erom! Kan geen kwaad, zolang ze maar niet uit de stoel komt. Anders voetenplankje stukje naar beneden
2 jaar geleden
Reactie op serrabre
Ik zou geen rapley voedsel geven in de maxi idd alleen puree wellicht
Ja precies, ging er een beetje vanuit dat ze stukjes bedoelde, puree kan inderdaad prima, al zou die van ons dan de hele maxi cosi ondersmeren haha