13 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een babyfoon zonder camera. Er zitten wel 3 kleine sterren lampjes in, deze staan snachts aan. Komt echt maar minimaal licht vanaf maar hij vind het fijn.

2 jaar geleden

Ik dacht, baby's slapen beter in het donker.. geen afleiding.. tot we een nachtlampje aandeden en jij sindsdien doorslaapt! 馃榿

2 jaar geleden

Ja wij deden ook een nachtlampje. Maar hij werd zo vaak wakker. Als we hem uit hebben dan slaapt hij veel beter. Tot 2 jaar is een nachtlampje helemaal niet nodig. Maar goed elk kindje is anders 馃檲

2 jaar geleden

overdag doe ik een nachtlampje aan , in de nacht niet.

2 jaar geleden

Reactie op Papi

Ja wij deden ook een nachtlampje. Maar hij werd zo vaak wakker. Als we hem ...
Ja dat is echt zo, bij m'n eerste zoontje werkte een nachtlampje averechts.. verschilt dus echt per kind

2 jaar geleden

Heb voor mijn beide Kids, deze lamp van nijntje.. wel even een uitgave. Maar nu in de aanbieding zie ik.. maar super handig. Is op usb. Hij gaat zeker 1.5 week mee voor hij leeg is. En hij kan op verschillende standen. Van heel fel, naar zacht lampje.

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Heb voor mijn beide Kids, deze lamp van nijntje.. wel even een uitgave. Maa ...
Ik heb inderdaad dezelfde. Bij mij gaat die zeker niet 1,5 week mee. Op een lage stand misschien paar dagen en op een hoger stand nog geen 2 nachten. 馃槄 dus bijna elke dag opladen

2 jaar geleden

Over het algemeen hebben ze pas een nachtlampje "nodig" vanaf een jaar of 2. Hier geen nachtlampje bij de baby's. Ik denk dat ze dan juist naar het lampje gaan kijken omdat het interessant is.

2 jaar geleden

Wij hebben bij de oudste vanaf een jaar of 1,5/2 een klein lampje. Aangezien ze begon met dromen en bang in het donker. Maar bij de jongste van 9 maanden hebben we geen lampje. Bij de oudste hebben we dit lampje: https://www.bol.com/nl/nl/p/numsy-babykamer-nachtlampje-automatische-lichtsensor/9300000128406712/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9300000128406712&gclid=CjwKCAjwzo2mBhAUEiwAf7wjkoZmA8TW6qrYKVpfVZ3XOv3XhQPSFJK17UGStctIW36aVNdGub9IJhoCFZUQAvD_BwE

2 jaar geleden

Hier een zoutlampje, maar alleen aan met naar bed brengen, daarna doen we hem uit

2 jaar geleden

Wij hebben deze van zazu, werkt op batterijen die lang meegaan en sprint vanzelf aan zodra baby huilt. Groot succes hier 馃槉馃槉馃

2 jaar geleden

*springt

2 jaar geleden

Ik had een nacht lampje voor onze dochter ( nu 10 maanden ) maar merkte toch dat ze daardoor niet goed door sliep, hier werkt echt hoe donkerder des te beter ze slaapt 馃槉