12 Reacties

9 maanden geleden

Hoi Wij gebruiken helemaal geen Nachtlampje. Onze zoon slaapt hier zo goed zonder lampje

9 maanden geleden

Zoon slaapt als een roosje in de pekkedonker 🤭

9 maanden geleden

Hier wel altijd nachtlampje.. bij beide Kids. Omdat ze dit graag zelf willen.. Heb deze draadloze nijntje lampjes. Super fijn. Zitten verschillende standen op. Staat altijd op de laagste

9 maanden geleden

Sinds dat hij op zijn eigen kamer slaapt gebruik ik geen nachtlampje, toen was hij rond de 7 maanden. En hij ziet in de donker meer dan mij 😂

9 maanden geleden

ik gebruik er eentje merk een tijdje geleden dat hij heel snel bang was in het donker (denk ik) veel huilen als je weg liep en schrok/schrikt veel wakker tot schreeuwen toe dus we hebben er eentje en het gaat eigenlijk best goed

9 maanden geleden

Ik heb plots in me Hoofd het is eigenlijk best zielig als ie een keer wakker schrikt in de nacht en hij niks ziet

9 maanden geleden

Wij hebben er geen voor onze jongste. Hij slaapt heel goed, dus niet nodig. Wordt ook niet onrustig wakker, mocht hij eens wakker worden 's nachts. De oudste had het rond 4,5 dat ze bang werd in het donker. Dus voor haar wel.

9 maanden geleden

De oudste van bijna 4 heeft een nachtlampje (zoutsteen lampje), de jongste van 16 maanden niet. De oudste vond het donker ineens spannend, werd wakker snachts en ging ons roepen, of rende naar onze kamer. Nu slaapt ze als een roosje. De jongste sliep al als een roos dus dat laat ik lekker zo. Never change a winning team 🤪.

9 maanden geleden

Zolang ze goed slapen hoeft het niet. Oudere kinderen worden vaak ineens bang in het donker. Mijn oudste slaapt al een paar jaar met een lampje. Bij de jongste alleen het babyfoon lampje aan, maar die kan ze haast niet zien vanuit haar ledikant en is heel zwak licht.

9 maanden geleden

Geen nachtlampje, slaap zelf ook in het donker 🤪 Op de kamer staat wel een klein nijntje lampje op batterijen en ik heb op mijn eigen kamer ook een oplaadbaar en dimbaar lampje. Een van die twee gebruik ik als ik zelf licht nodig heb op de kinderkamer als het donker is.

9 maanden geleden

Reactie op Manu26

Hier wel altijd nachtlampje.. bij beide Kids. Omdat ze dit graag zelf w ...
Hoelang blijft nichtje aan de hele nacht of?

9 maanden geleden

Reactie op Susu2022

Hoelang blijft nichtje aan de hele nacht of?
Ja hele nacht, en gaat dan bijna dikke week mee en dan moet ik hem weer opladen.