12 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruik cheeky wipes, dat zijn katoenen wasbare doekjes. Maakt supergoed schoon en bespaart je uiteindelijk een hoop geld, kan t echt aanraden. Als je veel washandjes hebt is dat ook een optie, gewoon met water. Zo doen ze dat bij ons op de opvang. Als je ze in een tupperware-doosje stopt met water, 1 voor vies en 1 voor schoon, is dat extra makkelijk :)
3 jaar geleden
Pampers harmonie doekjes, super tevreden. Koop altijd een heleboel in want ze gaan toch wel op bij ons. Hoe meer je koopt hoe goedkoper het wordt. Ik hou altijd Bol.com of Wehkamp in de gaten. Voor bol.com koop ik bij wissel.nl zo'n bon van 100 euro voor 95 euro. En dan kan ik daar vaak en de luiers van bestellen en de doekjes.
3 jaar geleden
Ik koop ze altijd in de aanbieding als ze 1+1 zijn en dan meteen een doos van 8 of 16 pakken. Zo heb ik maandenlang doekjes. Kijk ook even op plein.nl
Ze zijn er nu ook, 32 pakken voor €56 https://www.plein.nl/naif-billendoekjes-16-pack-54-doekjes
3 jaar geleden
Ik koop ze altijd bij de wehkamp wanneer ze met 50% zijn afgeprijsd. Ik koop dan een bulkpakket. Ze hadden gisteren volgens mij weer een actie, misschien dat die vandaag nog geldt
3 jaar geleden
Bedankt dames. Ja bij mijn zijn de doekjes altijd op als er net geen actie is haha. Maar nu flink ingeslagen bij de etos was ook 1+1. Vind het toch de fijnste doekjes.