34 Reacties

3 jaar geleden

Dr. Brown of difrax flessen. Hier krijgt mijn zoontje dr brown fles met een difrax speentje er op. Al vanaf begin en inmiddels is hij 1 jaar geweest.

3 jaar geleden

Bij de eerste flessen van Pura gebruikt en bij de tweede lansinoh. Bij allebei een zoektocht geweest waar ze het beste uit konden drinken. Heb nu dus nog verschillende systemen staan en kijk even wat het beste werkt voor deze baby.

3 jaar geleden

Ik kies voor Difrax, Mam vind ik ook een goede optie voor als hij Difrax niet pakt. Ik werk met baby’s en heb daaruit gekeken wat ik het prettigst vond werken.

3 jaar geleden

Avent, geen darmkrampjes!! Difrax S-fles gekocht, hoorde dat die 9 van de 10 keer knalt door de bodem die niet goed vast zit.

3 jaar geleden

Wij hebben de Natural flessen van Avent gehad bij de vorige, dus hoop deze naast borstvoeding weer te kunnen gebruiken. Wij hadden geen "tepelverwarring" met deze fles. Groot voordeel vond ik de ruime opening van de fles waardoor morsen met voeding in de fles doen echt meeviel!

3 jaar geleden

In het begin hadden wij phillips avent anti colic en die gingen veel te snel voor mijn zoon. Echt blij dat ik geen sets heb aangeschaft. Uiteindelijk bleken de MAM flesjes die je gratis in van die kraamdozen krijgt echt top voor mijn zoon. Daarna overgestapt op difrax S fles en sindsdien alleen maar Difrax.

3 jaar geleden

Reactie op Joe joe

In het begin hadden wij phillips avent anti colic en die gingen veel te sne ...
Wij willen ook mam flessen gaan gebruiken. Weet je toevallig nog in welke babyboxen ze zitten?

3 jaar geleden

Reactie op ElianneDaMi

Wij willen ook mam flessen gaan gebruiken. Weet je toevallig nog in welke b ...
Ik heb inmiddels 3 gratis boxen opgehaald. Er zat alleen een flesje in de box van Prenatal, en die was van Philips Avent

3 jaar geleden

Reactie op ElianneDaMi

Oeh ik weet het echt niet meer, is al 2 jaar geleden!

3 jaar geleden

Ik heb nu de natural Avent flessen. Bij mijn 2 andere zonen altijd Tommee tippee gebruikt, ook heel tevreden van

3 jaar geleden

Ik ga beginnen met de difrax fles, je moet alleen opletten dat je de bodem even goed aandraait.

3 jaar geleden

Reactie op ElianneDaMi

Ik heb hem gehad bij de box die ik bij de Albert Heijn kon ophalen!

3 jaar geleden

Reactie op KimberlyM93

Ik heb hem gehad bij de box die ik bij de Albert Heijn kon ophalen!
Verschilt dus per box wat erin zit, ik had ik de AH box een avent fles zitten😄 Ik heb alles van avent, dus gelukkig 😆

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Dr. Brown of difrax flessen. Hier krijgt mijn zoontje dr brown fles met ...
Wij hebben vanuit de geboorte van mijn eerste zoon de Dr. Brown flessen. Veel minder krampjes toen dan bij de Difrax. Maar hoe doe je dat dan met het speentje van Difrax erop? Die waren juist wel handig met die standen weet ik uit ervaring van het voeden van mijn nichtjes... past dat dan in het speenhoudertje van de Dr. Brown flessen?

3 jaar geleden

Reactie op Raifran_

Verschilt dus per box wat erin zit, ik had ik de AH box een avent fles zitt ...
Ohhh haha ik had juist de Avent vandaag in die van de Prenatal!

3 jaar geleden

Reactie op KimberlyM93

Ohhh haha ik had juist de Avent vandaag in die van de Prenatal!
Ja klopt ook!

3 jaar geleden

Reactie op Hetiswathetis

Wij hebben vanuit de geboorte van mijn eerste zoon de Dr. Brown flessen. Ve ...
Die van 3 standen weet ik niet of die passen, maar ik heb de maat S en nu gebruik ik de maat M voor in zijn fles. Dat werkt gewoon. Vind de speentjes van dr brown zo groot en diep de keel in gaan, mijn zoontje ging daar echt van kokhalzen toen de tijd.

3 jaar geleden

Ik heb altijd difrax gebruikt zal nu ook weer zo zijn super content van en zekr voor de krampjs!

3 jaar geleden

Action verkoopt Philips avent 2 voor 10 euro zijn geschikt van 0 maanden

3 jaar geleden

Deze