4 Reacties

3 weken geleden

Heey als ik vragen mag wat zegt school hier over?

3 weken geleden

Reactie op RobinB122

Heey als ik vragen mag wat zegt school hier over?
We hebben toevallig aanstaande dinsdag ons eerste oudercontact. Ze is begonnen op 1 september. Dan wil ik dit bespreekbaar gaan maken! Tot nu toe zeggen ze er nog niks over, maar erkennen wel dat ik zeg dat ze een dromerig meisje is

3 weken geleden

Ik herken het van mijn zoontje, die werd zelfs boos en zei dat we weg moesten. Ik snap dat het lastig is! Probeer het niet persoonlijk te zien. Bij ons heeft het te maken met zijn moeite met overgangen. Als ik voor zijn neus stond was voor hem opeens de dag op de opvang of met opa en oma voorbij. Het kost hem veel energie om dan weer te schakelen naar het bij ons zijn. Daarnaast vraagt een dag bij anderen van hem dat hij zich toch wat inhoud en niet alles laat zien. Dat komt er dan uit als ze de meest vertrouwde persoon weer zien. Dus nogmaals, probeer het noet persoonlijk te zien. Het heeft waarschijnlijk helemaal niets te maken met hoe blij je kind met je is. Maar meer met het schakelen tussen de plek waar ze waren en weer bij jou zijn.

3 weken geleden

Reactie op Karen90

Ik herken het van mijn zoontje, die werd zelfs boos en zei dat we weg moest ...
Ik heb precies hetzelfde met mijn zoontje! Het is echt het schakelen. Soms is hij ook bezig in een spel en dat moet dan eerst af voordat hij überhaupt ruimte heeft om dan gedag te zeggen. Ik ga zelf altijd op mijn knieën zitten en probeer in contact te komen en vertel hoe blij ik ben om hem weer te zien ♥️