5 Reacties

één jaar geleden

Super herkenbaar en mega frustrurend. Mijn zoontje eet ook heel slecht, al weken. Aan tafel eten wil hij sowieso al nauwelijks, tijdens het spelen probeer ik er hapjes in te stoppen. Soms spuugt hij dit uit, soms eet hij opeens best goed. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Wij geven ook groeimelk, ookal zit hier veel in wat niet fantastisch is. Hij groeit namelijk ook slecht hier. Mijn oudste at rond deze tijd ook slechter, maar zo slecht als mijn jongste zijn wij ook niet gewend. Ik ben ook benieuwd of iemand mss nog tips heeft.

één jaar geleden

Hier ook enorm slecht. en met vlagen kan het ook weer goed gaan. Wij bieden smiddags een extra fles aan (die altijd bijna helemaal leeg gaat) om te zorgen dat hij alles binnen krijgt. Avond 1x in de 2 weken eet hij wel eens goed mee. heel frustrerend maar heb het inmiddels na 6 weken losgelaten. Blijven wel aanbieden. Maar leuk is anders. Fijn te lezen dat het bij anderen ook zo is.

één jaar geleden

Kan ze anders met de pot mee-eten zodat er geen eten verloren gaat? Mijn zoontje is ook geen fantastische eter en het gaat met vlagen, maar ik bedenk me altijd maar dat als ie honger heeft hij toch wel eet. Bij het vermoeden van tanden/kiezen die doorkomen geef ik m wat vaker een knijpfruitje wat er meestal wel in gaat, maar anders besteed ik er niet teveel aandacht aan. Eten voor z'n neus zetten en zelf lekker eten, soms valt ie aan en soms niet 🤷‍♀️ zo lang de groei goed is...

één jaar geleden

Hier ook ineens, at eerder alles en nu met moeite een boterham. Waar ik nu wel achter ben gekomen is dat hij in de eetstoel meteen alles op de grond gooit en als ik het op de salontafel leg op een bordje en hij loopt rond hij dan ondertussen wat stukjes pakt en toch opeet zelf. Misschien dit ook eens proberen? Ik ben hier zelf niet echt een voorstander van want het hele huis ligt onder de kruimels etc. Maar liever dat zodat hij wel wat eet😅

één jaar geleden

och.. dit kan nog wel heel lang aanhouden.. mijn oudste zoon kon ook altijd zoo lekker eten. tot hij rond de 1.5 jaar oud was..toen stopte het. inmiddels is hij 2.5 jaar en ik vraag me nog steeds af waar het kind van groeit.. 😅 hoe vaak ik al wel niet gekookt heb voor jan l*l... 😑🙄 heb geen tips.. maar idd wel altijd blijven aanbieden.. hoe zonde het ook is.. of laat haar met jou mee helpen koken... Dan wil de oudste soms ook nog wel eens wat gaan eten..