5 Reacties

één maand geleden

Wil je niet flauw maken.. maar mijn oudste is gestopt met eten toen hij 1.5 was.. inmiddels is hij 3.5 jaar en eet nog steeds niet .😐 in begin heel veel drama om gemaakt maar nu heb ik zoiets van. Oke prima dan eet je maar niks. Zou me er vooral niet te druk om maken, dat helpt je toch niks. Worden ze alleen maar erger van

één maand geleden

Ik heb in een slechte eet periode een tijdje zelf knijpzakjes gemaakt met ook allerlei groente erin. Staan veel recepten op pinterest ook met zuivel etc. Misschien werkt t, krijgt ie iig wat binnen

één maand geleden

Ja met onze oudste van 3,5 jaar. Het begon beetje zelfde leeftijd als bij jou. Het is nog steeds niet veel beter. Het helpt om soms een spelletje ervan te maken of wedstrijdje. Ze lust nu ineens graag patat sinds 4 weken of aardappelkroketjes uit de airfryer. Snijbonen worden geaccepteerd of doperwten en wortelen. En nee wij eten niet elke dag deze groenten of patatjes enzo maar wel vaker als dat ik zou willen. We zitten nu bij een diëtiste want ze is te licht. Daarin moeten we het eten voor luchtig houden en geen strijd aangaan. Eerst beginnen met ruiken van het eten, voelen, langs je wangetjes halen en daarna langs de lippen en dan langzaam "proeven". Gebruik alleen het woord absoluut niet want dan schieten ze in de stress 😆. En helpen met koken en dingen snijden bijvoorbeeld zou je kunnen proberen. Of ik hoorde iemand wel een soep maken en dan groenten blenderen..

één maand geleden

Reactie op Moes5

Ik heb in een slechte eet periode een tijdje zelf knijpzakjes gemaakt met o ...
Goed idee dankjewel !

één maand geleden

Reactie op juudje6

Ja met onze oudste van 3,5 jaar. Het begon beetje zelfde leeftijd als bij j ...
Dankje ga het proberen 😊