18 Reacties

2 jaar geleden
Mijn dochter wilt niet eens in de kinderwagen al vanaf haar geboorte niet😫 ze wilt alleen maar in de draagzak zodat ze alles goed kan zien

2 jaar geleden
Reactie op Rubyyyy
Nee mijn zoontje wil ook niet in de auto slapen. Hoe moe hij ook is. Volgen ...
Hahahaha hier moest ik km grinniken 👽

2 jaar geleden
Reactie op annb30
Heb je geprobeerd een doek voor de kinderwagen te hangen. Geeft misschien i ...
Jep en op een gegeven moment ben ik opgehouden met proberen. Elke keer als ik iets probeer neem ik het risico dat ik een slaapmoment verpest voor hem. Het is echt met veel moeite uurtjes sprokkelen en proberen aan de 12 uur per etmaal te komen. En hopen op betere tijden want dat geeft wat meer rust.

2 jaar geleden
Reactie op Demner
Hier ook!😅 dus alles om de slaapjes heen plannen helaas…
Ja heel herkenbaar, echt lastig.

2 jaar geleden
Reactie op Jenfromtheblock
Jep en op een gegeven moment ben ik opgehouden met proberen. Elke keer als ...
Heel herkenbaar! Soms denk ik wel eens ‘ja even wandelen als wakkere activiteit’ maar keer daarvoor viel die 10 min voor huis in slaap dus slaap ‘verschoven of verpest’. Je gaat dan alles overdenken, omdat je de uurtjes moet sprokkelen. Minder dan vandaag kan niet hier (11u, 1 uurtje overdag) dus ben benieuwd naar de nacht 😂😂

2 jaar geleden
Bij onze oudste hadden wij hetzelfde. Vaak als we een dag weggingen o.d. vertikte hij het om in slaap te vallen in de kinderwagen of maxi cosi, hij is nu 2,5 en vanaf afgelopen zomer is het wel weer gelukt om in de auto in slaap te vallen 😅. Zijn zusje van 5 maanden valt overal in slaap 🤣