18 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook!😅 dus alles om de slaapjes heen plannen helaas…

2 jaar geleden

In de auto slaapt onze kleine meid wel, maar in de wandelwagen ook sinds 2 maanden niet meer of ze moet heel moe zijn, dan doet ze een powernap van 10-20 minuten erin

2 jaar geleden

Onze zoon slaapt ook niet in de autostoel of kinderwagen 😅 wij plannen ook alles om z'n slaapjes heen...

2 jaar geleden

Nope, in de auto kletst hij en in de kinderwagen wil hij alles zien. Ik vind het juist leuk! Hartstikke gezellig. En heb hem al best snel aangeleerd om in zijn bed te slapen dus heb geen redmiddel zoals auto of kinderwagen

2 jaar geleden

Mijn dochter wilt niet eens in de kinderwagen al vanaf haar geboorte niet😫 ze wilt alleen maar in de draagzak zodat ze alles goed kan zien

2 jaar geleden

Nee mijn zoontje wil ook niet in de auto slapen. Hoe moe hij ook is. Volgens mijn schoonmoeder is dit echter onmogelijk, want volgens haar slapen álle baby’s in de auto. Dus denk dat wij aliens hebben gecreëerd.

2 jaar geleden

Reactie op Rubyyyy

Nee mijn zoontje wil ook niet in de auto slapen. Hoe moe hij ook is. Volgen ...
Hahahaha hier moest ik km grinniken 👽

2 jaar geleden

Heb je geprobeerd een doek voor de kinderwagen te hangen. Geeft misschien iets meer rust om te slapen

2 jaar geleden

Reactie op annb30

Heb je geprobeerd een doek voor de kinderwagen te hangen. Geeft misschien i ...
Jep en op een gegeven moment ben ik opgehouden met proberen. Elke keer als ik iets probeer neem ik het risico dat ik een slaapmoment verpest voor hem. Het is echt met veel moeite uurtjes sprokkelen en proberen aan de 12 uur per etmaal te komen. En hopen op betere tijden want dat geeft wat meer rust.

2 jaar geleden

Reactie op Demner

Hier ook!😅 dus alles om de slaapjes heen plannen helaas…
Ja heel herkenbaar, echt lastig.

2 jaar geleden

Hier ook 1 die niet standaard slaapt en het soms nog op een brullen zet

2 jaar geleden

Hier valt ze uiteindelijk wel in slaap als je maar lang genoeg onderweg bent 😅 vaak als je alweer bijna thuis bent 🤦‍♀️ Gelukkig slaapt ze hier gewoon goed in bed.

2 jaar geleden

Hier deed hij het wel, maar inmiddels ook niet meer (6 maanden oud). Ook maar geaccepteerd. Waar ik eerst kinderwagen wel eens heb ingezet als ‘slaapje’ doen we het nu juist als wakkere activiteit 😂

2 jaar geleden

Reactie op Jenfromtheblock

Jep en op een gegeven moment ben ik opgehouden met proberen. Elke keer als ...
Heel herkenbaar! Soms denk ik wel eens ‘ja even wandelen als wakkere activiteit’ maar keer daarvoor viel die 10 min voor huis in slaap dus slaap ‘verschoven of verpest’. Je gaat dan alles overdenken, omdat je de uurtjes moet sprokkelen. Minder dan vandaag kan niet hier (11u, 1 uurtje overdag) dus ben benieuwd naar de nacht 😂😂

2 jaar geleden

Onze dochter heeft nooit geslapen in de wandelwagen! Wel in de auto maar herken het dus wel

2 jaar geleden

Bij onze oudste hadden wij hetzelfde. Vaak als we een dag weggingen o.d. vertikte hij het om in slaap te vallen in de kinderwagen of maxi cosi, hij is nu 2,5 en vanaf afgelopen zomer is het wel weer gelukt om in de auto in slaap te vallen 😅. Zijn zusje van 5 maanden valt overal in slaap 🤣

2 jaar geleden

Jep. Geen wandelwagen,alleen in de draagdoek En in de auto is het bijna niet te doen. Gewoon huilen

2 jaar geleden

Onze dochter blijft vaak de hele weg wakker in de kinderwagen en valt op de terug weg in slaap op de hoek van de straat haha. Maar soms slaapt ze juist wel de hele rit. Geen peil op te trekken.