8 Reacties

10 maanden geleden

Als je bank en stoelen laat impregneren dan kun je alles er zo weer vanaf halen. Wij hebben dat bij onze bank gedaan, en als er nu iets opvalt of snot op zit (wat vaak gebeurt als ze verkouden zijn🤮😅) kan ik dat zo met een doekje er weer afhalen.

10 maanden geleden

Reactie op Manu26

Als je bank en stoelen laat impregneren dan kun je alles er zo weer vanaf ...
Ohja dat is sowieso een goede tip! Mag ik toch vragen wat voor stof je hebt? ☺️

10 maanden geleden

Reactie op BabyLee

Ohja dat is sowieso een goede tip! Mag ik toch vragen wat voor stof je hebt ...
Het is een beetje van dat velvet stof..

10 maanden geleden

Reactie op Manu26

Als je bank en stoelen laat impregneren dan kun je alles er zo weer vanaf ...
Ja dit is echt een lifesaver! Onze bank is ook behandeld, volgens mij is het microleder ofzo (montell bank) en van de week ging er een glas water overheen.. bank droog en mijn broek zeiknat 🤣

10 maanden geleden

Toch kan dat maar een bepaalde tijd en dan moet je hem weer impregneren anders krijg je wel echt de vlekken. Mijn advies is als je stof wil tocb wat donkerder te doen, of velvet wat er al wat vlekkeriger uitziet waardoor je vlekken dan minder goed opvallen. Je hebt ook leer wat meer aanvoels als stof. Dat is ook makkelijk af te vegen. Suc6

10 maanden geleden

Wij hebben een velvet (stof) bank. Hebben met een dreumes al van alles gehad (kwijl, snot, kots) en deze is echt met een doekje perfect schoon te maken. Zelfs de schoonmaaksters zeggen, ideale bank! Zelf na paar weken pas met spuitbus geïmpregneerd maar daarvoor ging het ook prima. Dit zou ik dus echt aanraden. Hebben een donker groene.

10 maanden geleden

Microleder! Echt ideaal. Gebeurt echt niks mee.

9 maanden geleden

Wij hebben gewoon een lichte beige bank in een soort linnen stof en de stoelen in een beige bouclé stof. Beide super makkelijk schoon te maken met een waterwipe. Impregneren doe ik niet aan, zoek even op welke stoffen je hele gezinnetje inademt/aflikt/you name it. Ik zou lekker gaan voor wat je mooi vind, kleuren mogen ze bij mij alleen aan tafel in de kinderstoel dus dat scheelt al. Maar als je echt op safe wil spelen zou ik gaan voor een velvet stofje, schraap het eten eraf en boenen maar. Bij ons zou het met een bord saus wel tussen de stof kunnen gaan zitten. Maar dat zou je ook hebben na impregneren. Succes! Geniet ervan!