6 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn er laatst geweest, vooral ons zoontje van 3 vond het erg leuk, maar voor die kleintjes is het ook al wel leuk. Wel zijn die al sneller tevreden met iets kleiners. Maar zeker als je een museumkaart hebt is het wel de moeite, omdat het per volwassene ook al 8 euro is. Maar een 1 jarige is nog gratis, dat scheelt dan weer. Het kinderboekenmuseum in Den Haag is een beetje vergelijkbaar qua leeftijdscategorie, maar daarvoor geldt hetzelfde aan wat het kost.

één jaar geleden

Haha wat toevallig mijn zoontje wordt morgen ook 1 😄. Gefeliciteerd alvast 🥳. Heb je iets van een monkeytown in de buurt? Daar zijn we ca 1,5 week terug voor het eerst geweest, hij vond het geweldig.

één jaar geleden

Wij plannen een uitje naar Sea Life... Dierentuin vond ze erg leuk maar niet met dit weer, dus hoop dat een aquarium net zo in de smaak zal vallen

één jaar geleden

Reactie op Bloempie24

Haha wat toevallig mijn zoontje wordt morgen ook 1 😄. Gefeliciteerd alvast ...
Jij ook gefeliciteerd! Wij gaan al vaak naar Monkey town dus wilde is wat anders. We zijn net geweest bij het nijntje museum en vond het heel erg leuk! Wel echt als je kindje kan lopen, hij ging echt op pad! Fijne dag nog vandaag 🥳

één jaar geleden

Reactie op Do_92

Wij plannen een uitje naar Sea Life... Dierentuin vond ze erg leuk maar nie ...
Leuk idee ook!

één jaar geleden

Oh excuus, zie nu pas dat ik je vraag eigenlijk verkeerd gelezen had. Nee ik weet niet of het nijntje museum voor een jarige al leuk is...