Ik merk dat ik lichtelijk ongerust word over het feit dat we nog steeds geen naam hebben voor ons mannetje. Wel voorkeuren voor bijv Boas, Elias, Milas en Luka. Maar ondanks dat dit leuke namen zijn nog geen echt JA gevoel. Ben ik nou zo laat of zijn er meer waarbij er nog geen overtuigend gevoel is bij de naam?😶 Of misschien ideeën voor jongensnamen? ( en ja, ik heb voor mijn gevoel alle lijstjes op internet al gezien 😅+ de kinder app)
Ik vindt Boaz een hele gave naam!helaas wilde mijn vriend deze niet als naam voor ons zoontje!
De tweede naam van ons zoontje word wel Luca 😃
Overigens weten wij ook pas sins een week of twee de definitieve naam van ons zoontje hoor🤗
Dus je hebt zeker prachtige namen uitgekozen!
Misschien weet je het op het moment dat jij je zoontje in je armen houd welke naam het beste past?🥰
Wij hebben nog steeds geen naam 31+1week zwanger... en komen er niet uit onze oudste heet djayden en zoeken iets wat er bij past... liefste met 7 letters dus als iemand ideeën heeft
Oooh joh wij hebben ook nog helemaal geen naam. Niet eens een lijstje. Mijn vriend denkt dat we opeens een ingeving zullen krijgen en maakt zich niet druk. Ik dus ook maar niet 🤷🏻♀️
Onze zoon heet Stijn. Ik houd van korte namen die niet afkortbaar zijn en wel Nederlands met een moderne stoere twist.
Ik heb een tijd terug een tip gelezen in een ander bericht om de geboortekaartje op bijvoorbeeld een Kaartje2go af te struinen.
Hier hebben wij de naam gevonden voor onze 2e zoon en zijn er helemaal weg van (ik hou het nog wel even voor mezelf). De proefdruk heb ik al in huis vanaf de 20 weken ongeveer🙈
Iets met control freak ofzo, ik heb graag alles vlot en tijdig geregeld. 😬🤣
Luister naar je gevoel! Blijf zoeken totdat je een naam vindt waarbij je hart sneller gaat kloppen! Er zijn genoeg speciale namenlijstjes te vinden op het internet.
You are not allone! Maar ach, we hebben nog wel een paar weken te gaan. Gewoon dagelijks naar je namenlijstje kijken en een gevoel erbij krijgen. Zie je een leuke volwassen zoon voor je, en hoe heet hij dan? Hierdoor zijn bij ons toch wat namen afgevallen. Maar ik moet zeggen dat ik er relaxter in sta dan bij de eerste, toen had ik de naam rond deze tijd allang besloten😅
Hier ook nog geen naam 😬.
Ben nu 34 weken.
Partner heeft er niet zo'n haast bij.
Volgende week rustigere week in huis dus dan even voor zitten.
Ook nog een geboorte kaartje en geboorte bord zoeken.