73 Reacties

één jaar geleden

Hier ook niet! Kan echt langer duren hoor ik veel, rond de 1 jaar kan het zelfs pas voor het eerst doorkomen. Ik vermoed dat het tanden drama hier precies tijdens de vakantie in september zal beginnen 😂.

één jaar geleden

O haha pff.. wij ook in september vakantie toevallig, zal wat zijn!

één jaar geleden

Hier is onze kleine man 10 maanden en nog geen tanden! 🫣

één jaar geleden

2 beneden en 4 boven… één groot feest 😱😱

één jaar geleden

Wij krijgen nu net tandje 9 en 10. 2 hoektanden boven. De snijtanden zijn er allemaal al. Onze dochter was ook vroeg, maar vrienden van ons hebben een zoon van 14 maand die nu net 6 tandjes heeft. Ze komen echt wel, hoe later ze komen, hoe sterker het gebit hoorde ik ooit 😄

één jaar geleden

Reactie op knaus

2 beneden en 4 boven… één groot feest 😱😱
Ja daar ben ik ook bang voor als het komt haha

één jaar geleden

Onze oudste kreeg tijdens z'n 1e verjaardag pas tandjes, jongste nu 2 tandjes

één jaar geleden

Reactie op Manda

Wij krijgen nu net tandje 9 en 10. 2 hoektanden boven. De snijtanden zijn e ...
O dat is dan wel positief haha

één jaar geleden

Hier alleen twee onder, die heeft hij al een paar maand, verder nog geen tekenen dat de volgende lijken te komen

één jaar geleden

Nee, hier ook nog niks te bekennen hoor.😁

één jaar geleden

Met 7 mnd 1e tandje onder. Nu met 8mnd een ondertandje en een bovenstandig tegelijk. Echt wat een gedoe. Geen luieruitslag of ziek ofzo maar wel flink last ervan.

één jaar geleden

11 maanden en nu opeens 3 tandjes tegelijk (misschien zelfs al een vierde aan het verschijnen). Ze komen sowieso, dat heb ik me altijd voorgehouden als ik twijfelde waarom hij nog geen tandjes had! 😅

één jaar geleden

Bijna 9mnd, 8 tandjes, 4onder 4boven maar komt van zelf. 2 oppaskindjes gehad die pas bij een jaar tanden kregen.

één jaar geleden

Reactie op Jenfromtheblock

Met 7 mnd 1e tandje onder. Nu met 8mnd een ondertandje en een bovenstandig ...
Nahh vervelend zeg

één jaar geleden

Reactie op Thelma1

11 maanden en nu opeens 3 tandjes tegelijk (misschien zelfs al een vierde a ...
Haha ja dat is zo

één jaar geleden

Onze oudste heeft haar eerste tandje pas gekregen op 14 maanden. En nu is ze 2jaar en 5 maand en ze ontbreekt nog 4 tanden 🤪 en de jongste van 8 maand ook nog geen tandjes. Maar ikzelf was ook heel laat hiermee

één jaar geleden

Hier ook nog geen tandjes, bij 8,5 maanden. De oudste kreeg een dag naar haar 1e verjaardag haar eerste tandjes, en nu na 3 jaar en 2 maanden ontbreken nog haar achterste kiezen.

één jaar geleden

Ons meisje is 9.5 maanden en heeft ook nog geen tandjes.

één jaar geleden

Onze kleine meid is 8,5 maanden en ook nog geen tanden. Elke keer denken we nu gaat het komen en gebeurt er niets 😂.

één jaar geleden

Reactie op Hoopvol88

Onze kleine meid is 8,5 maanden en ook nog geen tanden. Elke keer denken we ...
Hier hetzelfde!