Hier ook niet! Kan echt langer duren hoor ik veel, rond de 1 jaar kan het zelfs pas voor het eerst doorkomen. Ik vermoed dat het tanden drama hier precies tijdens de vakantie in september zal beginnen 😂.
Wij krijgen nu net tandje 9 en 10. 2 hoektanden boven. De snijtanden zijn er allemaal al.
Onze dochter was ook vroeg, maar vrienden van ons hebben een zoon van 14 maand die nu net 6 tandjes heeft.
Ze komen echt wel, hoe later ze komen, hoe sterker het gebit hoorde ik ooit 😄
Met 7 mnd 1e tandje onder. Nu met 8mnd een ondertandje en een bovenstandig tegelijk. Echt wat een gedoe. Geen luieruitslag of ziek ofzo maar wel flink last ervan.
11 maanden en nu opeens 3 tandjes tegelijk (misschien zelfs al een vierde aan het verschijnen). Ze komen sowieso, dat heb ik me altijd voorgehouden als ik twijfelde waarom hij nog geen tandjes had! 😅
Onze oudste heeft haar eerste tandje pas gekregen op 14 maanden. En nu is ze 2jaar en 5 maand en ze ontbreekt nog 4 tanden 🤪 en de jongste van 8 maand ook nog geen tandjes. Maar ikzelf was ook heel laat hiermee
Hier ook nog geen tandjes, bij 8,5 maanden. De oudste kreeg een dag naar haar 1e verjaardag haar eerste tandjes, en nu na 3 jaar en 2 maanden ontbreken nog haar achterste kiezen.