73 Reacties

één jaar geleden

Onze meid is net 10 maanden en ook nog niets 🙈.

één jaar geleden

Hier pas met bijna 10 maanden de 1e tand doorgekomen en nu dus gelijk 3! Dus t kan komen.. was allang blij dat t nog even niet was. Wat n rot nachten gehad.. aanhankelijk naar mij en alleeen bij mama in slaap willen vallen en anders was t gillen.

één jaar geleden

Eerste tandjes komen nu door.. De 27e wordt ze 1 🙈

één jaar geleden

Ze is vandaag 1 jaar 🥰 🥳maar nog geen tandjes. Ze zeggen hoe later de tandjes komen hoe een betere gebit zullen hebben. 😁

één jaar geleden

1 week na het eerste verjaardag dan eindelijk het eerste begin van een tandje 🤩. Ze is zelfs ingehaald door haar 3 maanden jongere neefje, maar goed, alles op zijn tijd.

één jaar geleden

In tanden krijgen zit echt groot verschil per kind. Mijn dochter heeft nu 6 zichtbare tanden en kreeg het bij 8 maanden opeens

één jaar geleden

1 jaar en 3 weken, nog steeeds niks. Theorie van papa is nu dat dat de natuur is dat mijn tepels worden beschermd tijdens BV.

één jaar geleden

Reactie op nataliaa

1 jaar en 3 weken, nog steeeds niks. Theorie van papa is nu dat dat de natu ...
Hahaha nou ik gaf de oudste ook borstvoeding en die kreeg toch met 5 maanden al zn eerste 2 tanden en daarna elke 2 a 3 weken kwamen er 1 of 2 bij 🤣

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hahaha nou ik gaf de oudste ook borstvoeding en die kreeg toch met 5 maande ...
Hahaha ik dacht al dat die theorie niet klopte 🤣 dan hou ik het op straks extra sterke tanden 🤣

één jaar geleden

Hier 13 maanden jaar oud en nog steeds geen tanden!

één jaar geleden

Hier met 11 maanden de eerste 2 onder tanden en met 13 maanden de 2 tanden naast de voortanden 😅😂🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Bijna 14 maanden en nog geen tandjes.. merk dat ze wel vaker en lange tijd last te hebben van haar tandvlees paar keren ziek geweest zure luiers en dan gaat wel weer goed, paar weken/maanden verder weer last pas weer ziekjes geweest net opgeknapt en dan nu weer over maar zie nog helemaal niets van doorkomende tandjes of überhaupt een puntje of bobbeltje.. ze kwijlt wel onwijs veel en vingers bijten dus ik hoooopp dat het eindelijk gaat komen het liefst alles tegelijk.. super zieliggg ze heeft er duidelijk veel last van

één jaar geleden

geniet nog even zonder tandjes kunnen hard bijten 😝