4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hoe oud is je zoontje? Wat heb je tot nu toe allemaal geprobeerd? Huilt hij ook wanneer voeding steeds omhoog komt? Mijn zoontje had ook last van reflux en een beschadigd slokdarm door reflux.

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook nog steeds last van zijn reflux. Ik dik zijn voeding nog steeds in met johannesbroodpitmeel.

茅茅n jaar geleden

Bij ons kindje verdween het als sneeuw voor de zon, op het moment dat ik 100% stopte met koemelk. Ik geef BV. Dus alles waar koe-zuivel in zit, mee gestopt. Het was toen binnen 48 uur helemaal over.. Ze was toen 5 maanden oud dus kreeg alleen nog maarBV. Nu is ze 11 mnd en merk ik als ze af en toe wel iets krijgt waar koe-melk in zit (of ik eet het, want ze krijg naast vaste voeding ook BV) dan is het weer spugen. Dit is echt mijn enige tip. Sterkte want ik weet hoe verschrikkelijk het is

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Mijn zoontje heeft ook nog steeds last van zijn reflux. Ik dik zijn voeding ...
Ja wij ook nog steeds, probeer nu de laatste 2 weken af te bouwen zijn van 2.5 schepjes nutriton (jbpm) overgegaan naar 1.5. Gaat nog goed. Hij krijgt nog steeds elke dag pedippi omeprazol tegen maagzuur. Hij spuugt vaak nog elke dag, het ruikt ook heel zuur. Het is maar een beetje maar nog wel last van.