14 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal 😩. Heb geen tips voor je helaas.

één jaar geleden

Hier ook.. maar wil dan tussen ons in. Dus meestal rond uurtje of 4 dan word hij wakker en dan wil hij tussen ons in en slaapt daar zo weer verder.. Tja. Geen tips. Ik laat het maar op zijn beloop en hoop ooit een keer dat hij op zijn eigen bed blijft. 🤣

één jaar geleden

Jup hier soms nog elk uur aan de borst als hij ziek is.. hij start in zn eigen bed en zodra hij wakker wordt leg ik hem naast me. De ene keer is dat na 20min de andere keer na 3 uur.. Ooit gaat het over haha.

één jaar geleden

Hier ook! Hebben nu een vloerbed besteld n.a.v. positieve verhalen. Dus ben heel benieuwd hoe dat gaat..

één jaar geleden

Hier ook nog 2x wakker voor een flesje helaas. Wil het wel gaan afbouwen.. maar gaat nog erg lastig. Hij slaapt overigens wel in een vloerbed maar nog geen verbetering met doorslapen helaas 😅

één jaar geleden

Reactie op Rubyyyy

Hier ook nog 2x wakker voor een flesje helaas. Wil het wel gaan afbouwen.. ...
Ja dit wil ik dus niet horen he hahaha 🥲

één jaar geleden

Reactie op Esstheerr

Ja dit wil ik dus niet horen he hahaha 🥲
Hahah sorry hopelijk heeft het bij jou wel effect 🙈

één jaar geleden

Gewoon stoppen met voeden en alleen troosten. Het wordt gewenning op deze leeftijd. Alleen troosten is dan even doorbijten, maar meestal pakken ze dit snel op en kun je daarna doorslapen. En laten huilen hoeft toch niet ?

één jaar geleden

Hier ook, ging een tijdje goed en dan weer niet. Krijgt dan een paar slokjes borstvoeding (al verwacht ik dat het niet veel is) en valt dan weer in slaap. Idd echt gewenning en behoefte aan nabijheid maar ik heb de zin niet om het echt aan te pakken en hoop nog steeds dat ie vanzelf doorslaapt 😅

één jaar geleden

Het is nu wel idd nu hij ouder is ook echt iets wat hij gewend is. Ik ga hem maar even aankomende nachten troosten ipv gelijk rennen naar de magnetron in de nacht 😝.

één jaar geleden

Ik maakte de hoeveelheid melk in de nacht steeds kleiner tot 30 ml +1 schep. Blijkbaar vond ie het toen niet meer zo de moeite waard om wakker voor te worden. Maar in die periode sliep ik ook vijf nachten niet thuis door diensten en toen begon ie met doorslapen 😄

één jaar geleden

Ik heb altijd gewoon de borst/ fles gegeven in de hoop dat hij er zelf een keer mee zou stoppen, dat is 1 week voor zijn 1e verjaardag gebeurd. Hij kreeg meestal nog 2 flessen (2 schepjes met 120ml) en ging toen ineens doorslapen. Hij slaapt sindsdien eigenlijk altijd door maar als hij wakker wordt geven we hem nog steeds een klein flesje en slaapt hij daarna weer verder.

één jaar geleden

Hier 14 maanden en nog steeds 2/3 keer per nacht borstvoeding. Soms vaker. Het zij zo 🤷🏼‍♀️.

één jaar geleden

Ons zoontje kreeg tot 2 nog flesje in de nacht en sliep ook niet door en van de 1 op andere dag was het over en hij slaapt sindsdien gewoon door en heel goed. Sommige hebben dit nu eenmaal nodig. Onze dochter is nu 14 maanden en die slaapt eigenlijk nog slechter dan hij deed. Eindigt ook altijd bij ons in bed en minimaal nog 2 extra fles in de nacht. Soms slaapt ze na haar fles dan gewoon goed en soms word ze alsnog 10 keer wakker ondanks dat ik naast haar lig. Ik weet dat er betere tijden aankomen dus heb het echt los gelaten. Kindjes rond deze leeftijd slapen over het algemeen ook nog niet door en ondanks wat het consultatiebureau zegt is het echt niet erg dat ze nog een fles krijgen. Er komt een tijd dat ze zelf aangeven dat ze niet meer willen 😉