26 Reacties

één jaar geleden

Hier wil ik binnenkort ook aan beginnen, maar ik durf nog niet. Ik weet niet of ik de slechte nachten en vooral het huilen aan kan. Geef je dan ook geen water oid in de nacht?

één jaar geleden

Hier een meisje van 1 jaar en komt ook 1x en soms 2x voor een fles. Deze week heeft ze 2x voor het eerst een nacht door geslapen. Dus ik hoop dat het zo door gaat. Als ze wel komt voor de fles dan weet ik niet hoe ik haar anders in slaap kan krijgen. Laten huilen doe ik niet. Dus ik geef maar gewoon een klein flesje.

één jaar geleden

Reactie op Ananassap

Hier wil ik binnenkort ook aan beginnen, maar ik durf nog niet. Ik weet nie ...
Heel herkenbaar, wij hebben het ook 3 maanden uitgesteld. Maar denken achteraf, hadden we het maar eerder gedaan. Er doorheen moet je toch. Dan liever eerder dan later. Of wachten tot het ooit vanzelf over gaat... Succes iig!!

één jaar geleden

Wij zijn met 11 maanden ook gestopt met nachtvoeding geven. Nooit niks meer gegeven. En hij kwam toen nog 2x per nacht voor borstvoeding. Omdat we nog een kindje hebben die lekker slaapt 's nachts was het hier geen optie om hem maar te laten huilen oid. De eerste nacht hebben we 2x 1 uur naast zn bedje gestaan/gelegen/gehangen 😂 zwaaaaar! De 2de nacht 1 x een uur en sindsdien slaapt hij elke nacht door. Het was gewoon gewenning voor hem geworden. Ik denk achteraf ook, had ik het maar eerder gedaan! Succes

één jaar geleden

9mm0o0mi

één jaar geleden

Ik gaf tot een week geleden nog borstvoeding, mijn zoon is nu ruim 13 maanden. Maar ook hier die onrust in de nachten. Ik heb de voeding voor de nacht gestopt omdat deze meer op gewoonte leek dan op honger. Deze kwam ook redelijk snel na het avondmaaltijd en toetje waarbij hij gewoon meer dan ruim eet. Hierna werd hij ineens veel rustiger in de avond/nacht. Hij kwam alleen nog voor een voeding tussen 4 en 6. Deze voeding heb ik op 5 december omgezet naar een fles kunstvoeding of restjes bv uit de vriezer en spontaan zijn we nu twee keer wakker geworden van onze wekker zonder dat onze zoon eerder voor een voeding kwam.... toeval??? Ik hoop van niet. Hopelijk komt er ook snel meer rust bij jullie want die gebroken nachten zijn slopend