338 Reacties

één jaar geleden

Ik ben afgelopen zaterdag 1 oktober bevallen van mijn lieve zoontje Frenkie Joe 🤩👶🏼 Mijn uitgerekende datum was 12 november dus dat was even schrikken dat hij al wilde komen.

één jaar geleden

Gisteren 7 oktober bevallen van ons meisje

één jaar geleden

Reactie op L-nmgn

Gisteren 7 oktober bevallen van ons meisje
36+2 Vaginale stuitbevalling. Na moeizame ontsluitingsfase (4 cm in 12 uur, waarvan 6 uur met synthetische oxytocine, daarna snelle ontsluiting dmv ruggenprik) een korte persfase van nog geen kwartier. Ik sta open voor vragen via DM.

één jaar geleden

Op 30 augustus is Pien geboren na precies 30 weken. Na een paar spannende weken gaat het nu super goed. Waarschijnlijk mogen we deze week naar huis.

één jaar geleden

35+5 weken spontane vliezen gebroken. 36 weken spontane bevalling. 9 oktober om 07:01 is ons meisje Mia geboren. Na omstandigheden maken we het allebei goed.

één jaar geleden

Op 22-09-2022 is onze dochter Indi-Juno Ocean geboren 🌸 ze was een vroegertje maar daar merk je niks meer van !! Bij de geboorte woog ze 2267 gram Wij mogen nu al een paar weken genieten van ons knappe rustige meisje 💖

één jaar geleden

Zaterdag 8oktober om 13.53uur met 36 weken en 2 dagen is ons wondertje Sem geboren. Hij woog 3166gram en is 48cm. Sinds woensdagavond weeen, wilde niet helemaal doorzetten en ivm ons verleden (2x dochtertjes verloren te vroeg) en de onrust/angst en vermoeidheid die erbij kwam kijken hebben ze zaterdag mn vliezen gebroken en binnen 2,5uur was Sem geboren. Na een paar dagen ziekenhuis ivm positief op GBS mochten we maandag lekker naar huis en gaan genieten van elkaar! 💙

één jaar geleden

Op 13 augustus met 28.1 bevallen van onze zoon Koos. Onverwacht kwam hij te wereld… ik was een paar uur ervoor nog aan t werk, werd met rugkrampen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Met volledige ontsluiting binnen komen wandelen. Na weeen remmers om alles in te regelen (kon niet meer overgeplaatst worden naar medisch centrum dus team van de NICU moest naar regio ziekenhuis) weer weeën opwekkers gekregen, periode in t ziekenhuis duurde 3u en toen was onze knapperd er al. Sinds zondag thuis. Met 36.2, onze topper heeft het super gedaan en na een heftige periode heerlijk om samen echt te genieten.

één jaar geleden

Vannacht 14 oktober om 01:48u is ons zoontje Joshua geboren met 37.2 weken. Hij weegt 3280 gram en we maken het goed! De bevalling (inleiding) was lang en pittig, maar ik/we kijk(en) er heel positief op terug. We zijn heel goed begeleid door het ziekenhuispersoneel die ons geholpen hebben om op tijd de juiste keuzes te maken. Nu nog even proberen te slapen en dan mogen we in de loop van de ochtend naar huis ❤️

één jaar geleden

Op 09-10-2022 , is Finn Noah geboren om 06:41 en woog 2920 gram. Geboren met 36+4. Hij doet het mega goed!

één jaar geleden

Op 14/10 is ons dochtertje Félice geboren. Ze weegt 2kg620 en meet 47 cm. Ze is geboren met 36+6 na een inleiding wegens HELLP-syndroom (soort van Zwangerschapsvergiftiging).

één jaar geleden

Gisteren 14 oktober is ons dochtertje Evi Lynn geboren. Het was de bedoeling dat ik met 36+2 (27 oktober) een geplande keizersnede zou krijgen vanwege ernstige zwangerschapscholestase. Evi dacht er anders over. Om kwart over 6 in de ochtend werd ik door een grote golf vruchtwater wakker. Ik schrok me kapot, dit was niet het plan! Gelijk naar je ziekenhuis gegaan. We wilden in eerste instantie de bevalling nog rekken, maar een tijdje later had Evi in het vruchtwater gepoept. Rekken was geen optie meer. Ik werd klaarmaakt voor de OK... weer een prematuur kindje. Ons zoontje van 3 jaar is met 33 weken geboren. Hij woog slechts 1385 gram. Gelukkig is Evi met 2790 gram een stukje zwaarder dan haar broertje. Gelukkig doet Evi het naar omstandigheden goed!

één jaar geleden

Donderdag 14-10 kwam onze lieve zoon Felix ter wereld. Ingeleid vanwege ernstige zwangerschapscholestase met 37.2. Ik vond het een heftige bevalling van 13,5 uur, eindigend in een vacuüm met knip. Ik ben er doorheen getrokken door mijn lieve partner, het zkh personeel en doula. Ontzettend dankbaar voor deze lieve, sterke, geduldige en hongerige baby

één jaar geleden

Na gebroken vliezen met 34+5, op 7 oktober bevallen van ons zoontje met 35+3, hij woog 2756 gram. Na een ruime week neonatologie en kinderafdeling zijn we sinds afgelopen zaterdag thuis!

één jaar geleden

Vannochtend om 11:08 is ons meisje Emma geboren met 36+3 en 2555 gram. Ze is kerngezond en doet het goed. Wel is de bevalling heftig geweest. Na een gelukte versie daalde haar hartslag waarna ze haar besloten te halen met een spoed keizersnede. 12 minuten na het indrukken van de noodknop is ze te wereld gekomen. Jammer genoeg betekende dit dat papa niet aanwezig kon zijn en ik onder algehele narcose moest. Zelf heeft ze hier gelukkig niks aan overgehouden maar wij als ouders hebben het hier wel moeilijker mee. Gelukkig is de begeleiding vanuit het ziekenhuis top en zijn er foto’s gemaakt van haar geboorte door het personeel.

één jaar geleden

Devon 💙 16 oktober 2022 (37w). 21.17 uur 2300 gram 46 cm Uitgerekende datum: 6 november. Ons lieve zoontje, broertje is zondag geboren (inleiding ivm pre-eclampsie)! Het was een hele heftige bevalling.. zonder persweeën moeten persen etc.. Maar gelukkig doet kleine man het goed!

één jaar geleden

Ayden 💙 16 oktober 12u51. 2990 gram 49 cm. Na hevige weeën te hebben de ontsluiting niet op gang wou komen en bleef op 3 cm hebben ze een handje geholpen, vliezen gebroken, en dan heeft het nog even geduurd. Lang leve epidurale op die moment. Maar zo dol gelukkig met dit wondertje. 3 weekjes te vroeg 😍

één jaar geleden

Reactie op Sarinas

Ayden 💙 16 oktober 12u51. 2990 gram 49 cm. Na hevige weeën te hebben de on ...
Foto

één jaar geleden

Luuk 💙 18 oktober 15:38 2955 gr 48cm Gehaald met een geplande keizersnede ivm placenta praevia.

één jaar geleden

Nina 💕 9-10-22, geboren met 36+3 weken Uiteindelijk geboren via spoed keizersnede, omdat haar hartslag de weeën niet zo prettig vond. Gelukkig een goede start, paar daagjes ziekenhuis en inmiddels alweer een week thuis! 💪