338 Reacties

één jaar geleden

Op 24 oktober om 18.42 is onze zoon Max geboren! 💙 Ingeleid met 38+3 ivm hoge bloeddruk. Het was een pittige bevalling met uiteindelijk een keizersnede. 50 cm, 3520 gram.

één jaar geleden

Op 24 oktober is om 03:44 kleine Mathis geboren 🥰. Vlotte bevalling (ontsluiting in 1 uur van 2 naar 10 cm) en 3 kwartier later geboren. Hij is 50 cm en 3060 gram en geboren op 38+6.

één jaar geleden

Op 10 oktober is Mats Luca geboren na een zwangerschap van 35+3. De bevalling is spontaan op gang gekomen en verder goed gegaan. Mats doet het ontzettend goed! Voor zijn termijn een prima gewicht van 2738 gram en 48 centimeter. Wij genieten inmiddels al 2,5 week van onze kleine vriend 💙

één jaar geleden

Dante Luca Jongetje 27 oktober, 39 weken Geplande keizersnede, met complicaties rond het zelfstandig ademen. Maar hij is sterk, flinke kerel van 4kg en heeft liefdevolle ouders die hem helpen hier doorheen te komen 🥰

één jaar geleden

25-10-2022 trotse ouders geworden van Willem! 39+1 en 3595 gram. Helaas thuis bij het breken van de vliezen (in 8 uur gedaan over 3cm ontsluiting) op 3cm in het vruchtwater gepoept, erna een hele snelle ontsluiting en in een krappe 3 uur geboren in bad! Dat was wel beetje heftig voor hem met een matige start. Maar gelukkig gaat het nu heel goed!

één jaar geleden

Vandaag 28 oktober geboren met 37.1 weken zwangerschap Om 03:43 uur, Binnen 4 uurtjes, konden nog net optijd op het bed komen vanuit het bad, anders had de de kleine op de grond gelegen 🙈 Onze zoon Noran Wubs, broertje van Jesse Wubs Gewicht van 3555 gram

één jaar geleden

Gisteren om 12:46 is met 37.1 onze zoon Rens geboren.

één jaar geleden

Op 23 oktober is onze prachtige dochter geboren met een spoedkeizersnede ivm niet vorderende ontsluiting. Wij zijn ingeleid met precies 38 weken ivm zwangerschapsdiabetes en een hoge bloeddruk, ze is geboren met 38 weken en 3 dagen. ❤ Aurora 🕛 19:26 uur ⚖️ 4220 gram 📏 53 cm

één jaar geleden

Dinsdag 25 oktober om 18.07 is onze dochter Mette geboren met 38 weken en 1 dag. We zijn plots ingeleid omdat mijn bloeddruk erg hoog was. Ze weegt 2545 gram

één jaar geleden

Onze dochter Billie. 💕 25 Oktober geboren met 2920 gram Na een zwangerschap van precies 37 weken is ze thuis bij ons geboren, precies zoals ik wilde en hoopte! 😊

één jaar geleden

Geboren! 💙💙 Eeneiige broertjes Lucas en Gideon. Ingeleid op 36.1, donderdag 27 oktober. Een goede bevalling gehad, allebei vaginaal ter wereld kunnen brengen, zo dankbaar voor! Lucas - 2235g Gideon - 2715g Halve kilo verschil dus dat is hoe we ze nog goed uit elkaar kunnen houden 🥹😅 Na een nachtje couveuse om even goed op te starten en bij te komen van de bevalling doen de mannetjes het nu al twee dagen heel goed. Thuis komt in zicht!

één jaar geleden

Max werd geboren op vrijdag 28/10 dmv een inleiding op 37+6 omwille van zwangerschapsdiabetes met insulinegebruik. Hij is nog een klein hummeltje van 2950g. We startten de inleiding om 8u met 3cm ontsluiting, kreeg een vaginaal tabletje om de bmm verder te laten verstrijken en om 10u braken ze de vliezen met 5cm ontsluiting. De weeen kwamen snel achter elkaar en ik vroeg een epidurale. Wat een verlossing! Hierop dan ook beetje weeenopwekkers bijgekregen en ging alles heel snel en mochten we gaan persen. Een proces dat ik heb ervaren als pijnloos maar extreem uitputtend. Na een dik uur persen werd onze lieve schat geboren. Een moment om nooit te vergeten ❤️ Helaas krijgen we mijn suikerwaardes voorlopig nog niet onder controle, benieuwd wat het diabetes team zal zeggen..

één jaar geleden

Op 27-10 om 20:30 ‘s avonds braken m’n vliezen. ‘S nachts om 02:30 begonnen de weeën en 5 uurtjes later, om 07:25 is onze dochter Nine geboren!💕 met 38+2 weken en een gewicht van 2786 gram is het een klein frummeltje, maar ze doet het zo goed! Helaas wilde de placenta er niet in zijn geheel uit & moest ik nog naar de OK om de resten te laten verwijderen. We genieten nu al een paar dagen van onze prachtige Nine & we zijn helemaal verliefd 💕

één jaar geleden

Op 20 oktober is onze Lize geboren na een zwangerschap van 38+2. Ingeleid bij 38 weken vanwege een te hoge bloeddruk. Op dinsdag om 8:00 uur een ballonnetje gekregen, op woensdag om de vier uur tabletten, uiteindelijk op donderdag om 8:00 uur de vliezen doorgeprikt bij 2 cm ontsluiting en ‘s avonds om 19:21 bevallen. Gewicht: 3190 gram Lengte: 48 cm

één jaar geleden

Féline 💕 Geboren op 30 oktober - uitgerekend op 22 novemer (36+5) Prachtige badbevalling zoals we gehoopt hadden.

één jaar geleden

Onze dochter Kehlani Abby ♥️ 29 oktober 21:06 geboren via vaginale stuitbevalling. Ze woog 2728 gram en ik was op dat moment 39+1 week. Op donderdag 27 oktober 03:37 braken mijn vliezen, helaas zette de weeen niet door en bleef ik hangen op 3 cm ontsluiting. Na nachtje in ziekenhuis toch naar huis gestuurd om af te wachten maar helaas gebeurde er niks. Op zaterdag 29 oktober moesten we ons om 07:00 melden in het ziekenhuis voor een inleiding ivm de langdurige gebroken vliezen. De ontsluiting leek snel en vlot te gaan, maar helaas bleven ze bij de laatste cm een randje bij de baarmoedermond zien, waardoor ik nog niet mocht persen. De persdrang was er echter wel al, waardoor ik uiteindelijk zo’n 4/5 uur lang persweeen heb moeten wegpuffen. Daarna mocht ik eindelijk aan de slag en na een uurtje persen was ze er! Ze had helaas niet zo’n goede start door de stuitbevalling, maar alles gaat nu goed :):) ik ben uiteindelijk heel blij dat ik haar met een vaginale stuitbevalling ter wereld heb kunnen laten komen, maar het was een enorm intense bevalling waarvan ik de volgende keer wellicht voor een geplande keizersnede zou gaan. Gelukkig maken we het allemaal goed nu en we genieten intens van haar! ♥️🥰

één jaar geleden

Onze kleine Tobin 💙. 3524 gram bij een termijn van 37+1. Onze kleine Halloweenbaby, 31-10 geboren met een geplande keizersnede i.v.m. placenta praevia. Hij heeft iets last van vruchtwater in z'n maag, maar kan het redelijk goed zelf kwijt. We hebben een heerlijk tevreden mannetje op de wereld gezet 🥰💙.

één jaar geleden

Odin is geboren! Op 31/10, 39+6 en exact 3700gr. Sterrenkijker, deze dude. En meest chille gast óóit. Meteen uit de buik 2 borsten gedronken en huilen doet 'ie niet aan.

één jaar geleden

Mijn kleine samhain dame Lexie Vanderstappen. Geboren op 31/10 met 39+3. 3,230 kg en 50 cm. Compleet verliefd op m’n klein spookje. Direct vlotjes drinken aan de borst en lekker chillen bij mama of in het cosleeper bedje.

één jaar geleden

Onze Glenn is op 30-10-2022 geboren dmv inleiding met 38 weken. 💙