22 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Merel 94
Oh dit ken ik niet, ga er even naar kijken thanks! Werkt goed dus bij jouw ...
Mijn zoontje heef reflux daarom staat de co sleeper bij voeteneinde lager maar hij schoof elke keer onder zijn deken vandaar op aanraden van een vriendin snooz gekocht en ik ben super tevreden. Officieel word her gebruikt voor baby's die onrustig slapen en rollen en draaien in bed. Ik kan het aanraden zo kan je de kleine blijven inbakeren.
3 jaar geleden
Reactie op Merel 94
Dat probleem hadden ook met een verhoogd bedje inderdaad! Verschoof elke ke ...
Ja en dan nog de vraag of het helpt. Band is niet heel lang, maar je kan de band ook om zijn benen doen dan kan die ook niet omrollen, omdat ik mijn zoontje inbaker en zijn armen naast zijn lichaam liggen wil de band er niet helemaal omheen dus doe het tegenwoordig om zijn benen.
3 jaar geleden
Yes, mijn meisje ligt ook met haar armpjes omhoog onder het Nunki lakentje. Ik leg haar eronder en doe haar armpjes zelf omhoog omdat ik weet dat ze dat fijner vindt. Alsnog werkt het en is het een heel fijn lakentje! Heb ze voor de cosleeper, ledikant en wandelwagen 🫶🏼
3 jaar geleden
Het nunki laken (en slaapzak) kun je eventueel ook voor een korte periode huren via wieghuren.nl. Je kunt dan kijken of het voor jou werkt tegen een vergoeding en krijgt korting bij Fedde en Kees als je hem aanschaft. Ik heb hem sinds 4 dagen gehuurd en moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben.
3 jaar geleden
Reactie op Merel 94
Fijn! Leg je haar dan met haar armen boven de deken of eronder zodat ze er ...
Ik laat haar armpjes zoals ze zelf gaat liggen. De ene keer heeft ze ze al omhoog gericht en de andere keer langs haar lijfje. Ik leg ze zelf dus niet anders. Uiteindelijk komen beide armpjes boven het lakentje uit.
3 jaar geleden
Reactie op Hetiswathetis
Weet iemand of dit dekentje ook werkt met onrustige armpjes omhoog?
De armpjes kunnen er makkelijk onderuit als ze dat zouden willen. Mijn had ook onrustige armen. Een paar nachten nadat we zijn gestopt
met inbakeren was t wat onrustiger maar hij is er nu aan gewend. Slaapt overdag op z’n buik en snachts op z’n zij of rug. Op de zij helpt hier ook erg tegen onrustige armpjes! Wel in een zijligkussen 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Merel 94
Heb ik het nou niet goed gedaan? Hij lijkt niet helemaal te sluiten.. is ee ...

Ja dit is goed hoor! Hoeft niet helemaal dicht. Als je hem nu omdraait dan kan je het via de bovenkant zeg maar een beetje rekken! en ik doe soms een dekentje er over heen met een winterslaapzak, ligt er net aan hoe lang t raam in de slaapkamer heeft open gestaan en hoe koud of warm t dan is. Ik doe trouwens ook nooit het ritsje open en dicht. Leg mn zoontje eerst op het bedje en dan trek ik het lakentje er zo over heen