8 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Demner
Merk je verschil qua tevredenheid van je kindje?
Ja word steeds meer maar nog niet helemaal weg hoor. Is nog vaak huilen na fles maar kunnen ook krampjes zijn. Hij krijgt ook nexium. En hou hem ongv half uurtje omhoog. Dan merk je ook wel dat beter gaat. Succes morgen met vinden van de juiste voeding en speen. Mijn kindje krijgt van merk nestle nan ar voeding dat kan je volgens mij alleen bestellen via internet.
3 jaar geleden
Mijn dochter heeft ook verborgen reflux. De AR voeding was hier totaal geen succes, de diarree en darmkrampen waren veel erger dan de last van de reflux. Het was echt een hel. Ben weer terug gegaan naar haar gewone voeding. Ik gebruik de brede hals flessen van dr brown. Met de smalle halsflessen drinkt ze veel te snel
3 jaar geleden
Reactie op FirstTimeMommyRox
Mijn dochter heeft ook verborgen reflux. De AR voeding was hier totaal geen ...
Wij zijn ook rap gestopt met de 3 schepjes op 90 cc. Het leek namelijk alleen maar erger te worden (heel hoorbaar slikken en daarna ontroostbaar krijsen). Nu in overleg met consultatiebureau 2 schepjes gewone voeding en 1 AR. Ze spuugt nu ook minder en het oprispen is ook verminderd. Alleen die verdomde darmkrampen… en al 2 dagen geen ontlasting meer terwijl ze dat eerder iedere dag had.
3 jaar geleden
Hier al dik 1 maand A.R voeding, en wij gebruiken een dr brown fles met fase 3 speen. Fase 1 en 2 kwam niks uit. En ze doet eigenlijk over elke fles ongeveer 10/15 min.