6 Reacties

één jaar geleden

Hier al maanden geen ochtend slaapje meer.. 1 slaap per dag voldoende.

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Hier al maanden geen ochtend slaapje meer.. 1 slaap per dag voldoende.
Hoe ben jij dit gaan merken toen het begon ? Ja ik laat het maar gaan en ik volg der wel.

één jaar geleden

Reactie op elizaxx

Hoe ben jij dit gaan merken toen het begon ? Ja ik laat het maar gaan en i ...
Hij weigerde om te gaan slapen in de ochtend. Dus dat heb ik maar gelaten. En nu gaat hij slapen na zijn broodje. Dus rond uurtje of 1 uur. En het is heel verschillend hoelang hij slaapt.. soms uurtje soms wel 2 uur soms ook wel eens 3 uur.. elke dag is anders eigelijks. Ik volg hem gewoon.

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Hij weigerde om te gaan slapen in de ochtend. Dus dat heb ik maar gelaten. ...
Ja slim inderdaad. Maar vertoon die vermoeidheid signalen in de ochtend nog ? Mijn dochter was vanochtend pas om 09:00 wakker. Langste ooit en dan vaak 2 uur daarna wordt ze moe. Ga ik meestal met der wandelen en valt ze in slaap. En nu was het niet meer slapen lachen en doen. Dus ik heb er wakker gelaten. Lekker bezig met der geweest en kwart over 1 sliep ze nu nog steeds afentoe huilt ze in der slaap wss dromen. Maar durf dus nog niet met zekerheid te zeggen of het ook is begonnen dat het eerste dutje weggaat. Omdat ze dus laat wakker was normaal gesproken is haar eerste dut tussen 09:00 en 10:00 .

één jaar geleden

Hier ook sinds een paar dagen. Zoontje van 13 maanden en weigert in de ochtend te slapen. Het ritme is nu wel rommelig en we moeten nog zoeken naar wat echt goed werkt. We proberen nu toe te werken naar een goede middagdut. Verder is het slapen hier wel sowieso drama vanwege verlatingsangst denk ik; echt krijsen krijsen krijsen. Pff. Altijd een makkelijke slaper geweest maar nu is het voor ons even schakelen.

één jaar geleden

Reactie op elizaxx

Ja slim inderdaad. Maar vertoon die vermoeidheid signalen in de ochtend no ...
Uhm ja soms wel, dan wil hij net even voor het broodje gaan slapen. Dan houdt ik hem meestal wel gewoon wakker. Maar we gaan ook wel eens weg, en dan valt hij altijd in de auto in slaap.. Ja misschien was het eenmalig omdat ze zo lang heeft uitgeslapen. Zou gewoon van dag tot dag kijken.. misschien heeft ze hem morgen wel weer nodig, dat ze dan weer wat vroeger wakker is. Ik maak me er meestal niet zo druk om, om de slaapjes. We gaan ook gewoon weg wanneer we willen, maar dan moet ik ook zeggen dat ik hele makkelijke kindjes heb.