12 Reacties

4 jaar geleden

Mega herkenbaar, ik moet ook echt niet teveel mensen tegenkomen als ik net wakker ben. Ik merk dat ik dan echt mega humeurig ben en als een berg tegen de dag op zie. Als ik eenmaal op het werk ben is het een stuk minder.

4 jaar geleden

Nou ik zat vanmorgen tijdens de hond uit laten net te denken, dat het wel fijn zou zijn als ik laserstralen kon schieten uit mijn ogen naar iedereen die me tegen stond. Vooral s' ochtends zijn dat er nogal veel.

4 jaar geleden

Sowieso een humeur. Kan zo omslaan! 😂

4 jaar geleden

Overigens kan ik echt uit het niets heeeeel boos worden op mijn man. Dat is echt sneu. Hij gaat er nu wel beter mee om dan de eerste zwangerschap

4 jaar geleden

Ik heb dit juist s avonds, kan ik opeens super chagrijnig worden - vooral richting mijn man 🫣 voor mij een teken om naar bed te gaan

4 jaar geleden

Reactie op Leandre

Ik heb dit juist s avonds, kan ik opeens super chagrijnig worden - vooral r ...
Haha dat heb ik nou toevallig vandaag ook. Hij ligt nu zon te vangen en ik ben maar even op bed gaan liggen. “Keep the peace” 😅

4 jaar geleden

Reactie op MirteN

Nou ik zat vanmorgen tijdens de hond uit laten net te denken, dat het wel f ...
Die vind ik wel geniaal gevonden 😅 laat me weten als je ze ontdekt hebt?

4 jaar geleden

Reactie op Melissa0201

Mega herkenbaar, ik moet ook echt niet teveel mensen tegenkomen als ik net ...
Dat heb ik over het algemeen ook wel. Even kroelen met onze poezen en een theetje van man lief doet vaak wonderen. Vandaag was niet persee zo’n dag. Het ging ook niet echt meer weg ofzo. Nouja, morgen weer een kans dan maar 🙈

4 jaar geleden

Reactie op sara2020

Overigens kan ik echt uit het niets heeeeel boos worden op mijn man. Dat is ...
Hahaa, dat herken ik wel. Vooral als we allebei moe zijn. Dan is ons filter op 🤣 dus dan weten we, even tijd voor onszelf nemen.

4 jaar geleden

Ja ik ook wel.. maar ik ben vooral gewoon nog moe en m’n dochter wordt de laatste tijd vroeg wakker 🙈 kan er normaal goed tegen maar nu voel ik me dan echt een wrak in de ochtend.. niet perse chagrijnig maar moet wel echt op gang komen. Nooit gehad! Lijkt me erg balen als je dat van nature hebt 😜

4 jaar geleden

Reactie op Suus399

Ja ik ook wel.. maar ik ben vooral gewoon nog moe en m’n dochter wordt de l ...
Haha, nou zeg dat! Ik ben blij dat ik niet van nature een heks ben in de ochtend 🤣