11 Reacties
één jaar geleden
Ik gebruik de Olvarit granen 12+ en die meng ik met Alpro havermelk.😊 Eerst deed ik dat omdat onze dochter kma had, maar ben het zo blijven doen omdat ze anders wel heel veel zuivel/koemelk op een dag drinkt.☺️
één jaar geleden
Wij geven ons zoontje havermout fijne vlokken met melk. Ik doe er dan een beetje kaneel door en wat fruit, ene keer bosvruchten of mango uit de diepvries en andere keer peer of banaan. Fruit uit de diepvries haal ik de avond ervoor er al uit en de havermout laat ik ook een nacht weken in de melk, dan is het lekker zacht
één jaar geleden
Ons zoontje krijgt havervlokken met chia- / hemp- / gebroken lijnzaad, dadel, moerbeien, en rozijnen. Ik gebruik hierbij havermelk, omdat hij al 2 a 3 keer voor het slapen volle melk krijgt. Bij het ontbijt wisselend fruit en overal een beetje kaneel overheen.
Dit is absoluut zijn favoriet - gaat er altijd in 😁
één jaar geleden
Reactie op maart1
Hoe geven jullie dit? Mijn zoontje vindt gevoerd worden met een lepel echt ...
Ik geef hem zelf een lepel wat ondertussen best redelijk gaat (wel altijd een slagveld hoor 😂), maar tussendoor schuif ik ook hapjes bij hem naar binnen, omdat hij anders niet genoeg binnen krijgt. Bij vaster voedsel zoals brood doe ik niks en eet hij zelf. Maar bij de meeste maaltijden help ik wel.
Hij accepteert het ook niet als ik hem alleen wil voeren. De truc bij ons is dus om hem zelf te laten prutsen terwijl ik bijvoer 😉
één jaar geleden
Zelf maken! Recept staat in de app en volgens mij ook op de insta van Happje 🤩